.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه وارده یک شهروند بابلی ؛
بابل شهردار عملگرا می خواهد ؛ شهرداری که سیاست زده نباشد
شمال نیوز : مردم شهر بهار نارنج که در سال های دور از وجود حسین صادقلو به عنوان شهردار غیر بومی بهره برده اند به خوبی می دانند که بومی و غیر بومی بودن نمی تواند ارجحیتی برای یک انتخاب تلقی گردد و در این برهه نیز هر چند برخی خوششان نیاید گزینه غیر بومی از میان 3 گزینه طرح شده بومی دیگر ، یک سر و گردن بالاتر است

شمال نیوز / نامه وارده : پروسه انتخاب شهردار بابل در روزهای پایانی قرار دارد و اعضای شورا در روزهای آینده آزمونی دشوار را سپری خواهند نمود .

به گزارش شمال نیوز ، برآیند افکار عمومی پرهیز اعضای شورای شهر از انتخاب سیاسی و یا به عبارتی دیگر « سیاست بازی » در انتخاب شهردار اینده بابل می باشد . نگرانی فراوانی که موجب شد تا امام جمعه محترم بابل نیز در خطبه های نایزحمعه هشدار دهد و بگوید : خبرهای وحشتناکی از شورای شهر می‌شنوم، برخی‌ها دنبال شهرداری هستند که نوکر آن‌ها باشد.

به هر روی صف آرایی دو نماینده مجلس برای انتخاب گزینه آنان و جلوس بر صندلی شهرداری بابل خود قصه مفصلی است که در این مجال نمی گنجد و مردم ما نیز به خوبی می دانند که نمایندگان مجلس هرکدام برای چه گزینه ای ورود کرده اند و چرا ؟! اما نکته ای که در این بین مهم است اینکه گزینه های سیاسی دردی را از بابلی ها دعوا نمی کند و بومی بودن آنان نیز نمی تواند مرهمی بر این درد بی درمان که سال ها گریبانگیر شهر ما شده باشد .

مردم شهر بهار نارنج که در سال های دور از وجود حسین صادقلو به عنوان شهردار غیر بومی بهره برده اند به خوبی می دانند که بومی و غیر بومی بودن نمی تواند ارجحیتی برای یک انتخاب تلقی گردد و در این برهه نیز هر چند برخی خوششان نیاید گزینه غیر بومی از میان 3 گزینه طرح شده بومی دیگر ، یک سر و گردن بالاتر است اما سیاسیون سیاست زده که قصد یارکشی سیاسی دارند و امام جمعه محترم نیز به خوبی هشدار داده گزینه عملگرا را بر نمی تابند .

البته این گزینه عملگرا و به زعم برخی تندروها غیر بومی که بواسطه مادری ، اهل و فرزند بابل است و خویشاندان زیادی در بابل دارد که دائما با آنان در رفت و آند بوده است ، در روزمه خود فعالیت چشمگیر و خیره کننده در شهر همسایه داشته و ساخت دهها پارک و فضای سبز ، احداث پل روگذار ، احداث پارک بانوان ، احداث پل بر روی رودخانه شهری ، زیبا سازی منحصر به فرد چشم اندازهای شهر ، بخشی از خدمات وی به شمار می رود .

بی پرده باید به اعضای شورای شهرم اعلام کنم که امروز افکار عمومی به جد در حال نظاره فعالیت شماست و مبادا مرعوب عتاب چهره های سیاسی و افرادی که در انتخابات مورد اقبال مردم قرار نگرفتند و از راهیابی به شورا بازماندن و با ایجاد کانال های تلگرامی و سایت خبری کم بیننده قرار گیرید .

امروز نخبگان بابل با رصد برنامه ها و دفاعیات و مطالعه رزومه گذشته اطمینان دارد که انتخاب « رضا رحیمی » جوان شایسته عملگرایی که سابقه روشنی در شهرداری شهر همجوار داشته است می تواند بابل را از وضعیت کنونی که متاسفانه محصول انفعال برخی از اعضای شورای گذشته و سیاسیون تندرو می باشد رهایی دهد .

من آنچه شرط بلاغ بود با تو گفتم

تو خواه پند گیر و خواه ملال !

باتشکر - شهروند بابلی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.271 seconds.