.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرداخت تسهیلات ۶۶ میلیارد تومانی برای رفع موانع تولید در مازندران
تسهیلات ۶۶ میلیارد تومانی برای تسهیل و رفع موانع تولید در مازندران پرداخت شد.

به گزارش شمال نیوز، حسین خیریان‌پور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: در برنامه‌ای از مدیران بانک‌های عامل خواسته شد در روند پرداخت وام‌های بسته رونق تولید سرعت ببخشند که همین منجر به پرداخت ۹۲ فقره تسهیلات به مبلغ ۶۶ میلیارد تومان شد.

وی افزود: برای توسعه تولید و اشتغال، همه مدیران کل مرتبط و فرمانداران مکلف هستند نسبت به شناسایی مشکلات واحد‌های تولیدی اقدام و با نگاه گره‌گشایی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید نسبت به مرتفع کردن این مشکلات اقدام کنند.

خیریان پور گفت: از ابتدای امسال تا پایان مهرماه ۲۵ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسات ۱۶۵ مصوبه داشتیم که ۱۹ درصد در خصوص سرمایه در گردش، یک درصد برای سرمایه ثابت، ۱۹ درصد در خصوص درخواست استمهال، ۴ درصد مشکلات مرتبط با تأمین اجتماعی، ۱۰ درصد مشکلات مرتبط با امور مالیاتی و مابقی نیز سایر مواردی بوده که ۱۲ مصوبه کامل اجرا و ۱۵۳ مصوبه نیز در دست اقدام است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: تاکنون تعداد ۲ هزار و ۹۸۵ نفر تقاضای دریافت تسهیلات داشتیم که تعداد هزار و ۴۰ فقره در کمیته بررسی مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته و به بانک‌های عامل ارسال و تعداد ۵۳۸ فقره در بانک‌های عامل منتهی به عقد قرارداد شده که در آینده نزدیک پس از تکمیل مدارک به مرحله پرداخت خواهد رسید.

وی به ضرورت پیگیری فرمانداران به صورت جدی اشاره کرد./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.