.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش مدیرکل شمالی به انتقادها از انتصابات فامیلی:
نه خواهرزاده آورده ام و نه پسرخاله/ قبلا اینجا حضور داشتند
در این لیست ۸ نفره نام دو تن از بستگان، دو خواهرزاده، برادرزاده، پسرخاله، شوهر خواهر و برادر خانم مدیرکل دیده می شود.

شمال نیوز: چندی پیش اخباری در فضای مجازی در خصوص بکار گیری اقوام نزدیک مدیرکل محیط زیست استان گیلان در اداره کل تحت نظر وی منتشر شد.


در این لیست ۸ نفره نام دو تن از بستگان، دو خواهرزاده، برادرزاده، پسرخاله، شوهر خواهر و برادر خانم مدیرکل محیط زیست استان گیلان دیده می شود.


در همین راستا قربانعلی محمدپور، مدیرکل محیط زیست استان گیلان در واکنش به انتشار این لیست، گفت: نه خواهرزاده آورده ام و نه پسرخاله. تنها برادرزاده سرباز داریم!


وی ادامه داد: برخی از این دوستان همین جا حضور داشتند. میگویند فلانی خواهرزاده آورده! در این اداره کل تعدادی نیرو از چند سال قبل کار میکردند.


مدیرکل محیط زیست گیلان در پایان گفت: بنده به اینگونه مسائل پاسخ نمیدهم، دستگاه نظارتی ۱۰ بار همه چیز را بررسی کرده است و بازهم موضوعات را بررسی خواهد کرد و قطعا دستگاه نظارتی بسیار عاقل تر از این حرف ها است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 4 آبان 1396
به هر حال اشتغال این تعداد از بستگان مدیر کل بدون هماهنگی نمیباشد و پست قبلی این مدیر کل چه بوده است؟
و اگر مدیر کل هیچ رایزنی در این خصوص نکره پس هشت نفر بستگان مدیر کل را آورده اند باز هم اشتغال فامیلی صورت گرفته اما از رده پائین به بالا
محمد 4 آبان 1396
ژن خوب در بهزیستی هم سرایت کرده متاسفانه ما در بهزیستی گروه هدف زیادی پشت نوبت با تحصیلات تکمیلی مرتبط جهت اشتغال زایی داریم مرقانون را برای جذب آنها رعایت میکنیم اما زن رییس بهزیستی آمل که مورد حمایت نماینده نور آقای اسماعیلی هست بدون اینکه مدرک تحصیلی مرتبط داشته باشد به تازگی جذب بهزیستی شده است .یک فرد معلول با هزار مکافات درس بخواند مدرک ارشد و دکتری بگیرد باید بیکار بچرخد زن رییس اداره با راند و بدون مدرک تحصیلی تکمیلی به راحتی جذب اداره شود آخه تا کی بی عدالتی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.197 seconds.