.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده بسیج ناحیه مقاومت شهرستان نور معرفی شد
سرهنگ سیدنعمت اسدی طی مراسمی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت شهرستان نور معارفه شد.

به گزارش شمال نیوز، حسین محمودی ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور، اظهار کرد: همه تلاش‌ها در شجره طیبه بسیج و سپاه خدمت‌رسانی به مردم، خانواده شهدا، جانبازان و بسیجیان و ... بوده وهست و در هر جا هم که باشیم همین امر در دستور کار است.

وی افزود: سپاه از متن مردم است و در روزهای اخیر هم که ترامپ سخنانی علیه سپاه داشت شاهد یک بسیج  همگانی و وحدت بودیم.

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور تصریح کرد: در شهرستان نور بیش از 45 هزار بسیجی از مجموع 120 هزار نفر جمعیت شهرستان سازماندهی شدند که البته از نظر وسعت دومین یا سومین شهرستان استان است که بیش از 600 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

محمودی خاطر نشان کرد: در دوره اخیر با برنامه‌ریزی کوتاه مدت، میان‌مدت و درازمدت به کمبود اعتبارات هفت سوله ورزشی احداث و دو سوله نیز با پیشرفت 70 درصدی در حال ساخت است.

وی افزود: اقداماتی برای خودکفایی، بهبود وضعیت فیزیکی ناحیه، محوطه‌سازی و ... انجام و همچنین در بحث اقتصاد مقاومتی اقدامات قابل توجهی صورت گرفت که امیدواریم ادامه پیدا کند.

فرمانده سابق سپاه ناحیه نور با قدردانی از همکاری همه مدیران، مسولان و بسیجیان، گفت: امیدوارم همین همکاری و بیش از این با فرمانده جدید ادامه پیدا کند تا شاهد وضعیت مطلوب‌تر شویم.

فرمانده جدید بسیج ناحیه نور نیز پس از معارفه با قدردانی از حضور همه حاضران در جلسه، اظهار کرد: در ماموریت سپاه الویت رضایت مردم و به دست آوردن دل‌های آنان برای توفیقات بیشتر است که فرمانده سابق آن را کسب کردند.

وی افزود: مسؤولیت بنده سخت‌تر شد زیرا باید ادامه دهنده راه فرمانده سابق که در دل مردم و مسؤولان جای دارد باشم و بتوانم مانند وی دل‌ها را به دست بیاورم.

سید نعمت اسدی در پایان، گفت: اگر شبانه‌روز تلاش کنیم نمی‌توانیم رضایت یک قطره خون شهید را به دست بیاوریم بنابراین باید احترام خانواده آنان را بیش از پیش حفظ کنیم.

در این مراسم سرهنگ حسین محمودی فرمانده سابق ناحیه نور تکریم و سرهنگ سید نعمت اسدی به عنوان فرمانده جدید معارفه شد.

سرهنگ اسدی قبل از این  فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان عباس‌آباد در غرب مازندران بود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.