.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرداخت وام ۶۶ میلیاردی بسته رونق تولید در مازندران
۹۲ فقره به مبلغ حدود ۶۶ میلیارد تومان وام بسته رونق تولید در مازندران پرداخت شده است.

به گزارش شمال نیوز، حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران ضمن تأکید به مدیران بانک‌های عامل بر تسریع در پرداخت وام‌های بسته رونق تولید گفت: ۹۲ فقره تاکنون به مبلغ حدود ۶۶ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی افزود: ۲ هزار و ۹۸۵ نفر تاکنون تقاضای دریافت تسهیلات دادند که هزار و ۴۰ فقره در کمیته بررسی مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته و به بانک‌های عامل ارسال شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت:: ۵۳۸ فقره نیز در بانک‌های عامل منتهی به عقد قرارداد شد که در آینده نزدیک پس از تکمیل مدارک به مرحله پرداخت خواهد رسید و ضرورت دارد که فرمانداران به صورت جدی پیگیری کنند.

خیریانپور افزود: از ابتدای امسال تا پایان مهرماه تعداد ۲۵ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار کردیم که در این جلسات ۱۶۵ مصوبه داشتیم که ۱۹ درصد در خصوص سرمایه در گردش، یک درصد برای سرمایه ثابت، ۱۹ درصد در خصوص درخواست استمهال، ۴ درصد مشکلات مرتبط با تأمین اجتماعی، ۱۰ درصد مشکلات مرتبط با امور مالیاتی و مابقی نیز سایر موارد بوده که ۱۲ مصوبه کامل اجرا و ۱۵۳ مصوبه نیز در دست اقدام است./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.187 seconds.