.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قدردانی نمایندگان ساری از ارتقای هتلینگ بیمارستان های تامین اجتماعی
نمایندگان مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی طی بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی حکمت ساری از عملکرد سازمان تامین اجتماعی در بخش درمان قدردانی کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، هفتمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران با حضور علی اصغر یوسف نژاد و محمد دامادی، نمایندگان مرکز استان مازندران در مجلس شورای اسلامی در بیمارستان حکمت ساری برگزار شد.

محمد خورشیدی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان مازندران در این جلسه گفت :با اعتباری بالغ بر ٦٥ میلیارد ریال اجرای طرح هتلینگ پنج بیمارستان تامین اجتماعی در استان مازندران انجام شد .

خورشیدی از اجرای طرح بیمارستانهای کوچک مقیاس در مازندران خبر داد و افزود: در این طرح تماهی واحد های ، اداری و مالی ، درمانگاه از محوطه اصلی بیمارستان خارج می شوند .این طرح در بیمارستان شهرستانهای چالوس ، بابلسر ،قائمشهر،ساری و نکا به اجرا در خواهد آمد.

کامران اصغری، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس شورای رفاه نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مازندران و اقدامات انجام شده ، شورای رفاه استان را نماد همدلی و هماهنگی یاد و از حمایت نمایندگان مجلس و مسئولان استانی تشکر کرد.

محمد دامادی نماینده ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت : بعد از اجرای طرح هتلینگ، بیمارستانهای تامین اجتماعی وضعیت مطلوب تری را پیدا کردند و نوسازی فضای فیزیکی در بیمارستانها در عرصه اجرا قابل تقدیر است .

یوسف نژاد نماینده مردم مرکز مازندران در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت : مردم از اقدامات تامین اجتماعی رضایت دارند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.607 seconds.