.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش 180 میلیون تومانی در‌آمد ارزش‌افزوده شهرداری شیر‌گاه
سرپرست شهرداری شیر‌گاه از کاهش 180 میلیون تومانی در‌آمد شهرداری شیر‌گاه بر طبق قانون ارزش‌افزوده خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،محمد امیری با اشاره به اینکه بر طبق برنامه ششم توسعه، ارزش افزوده به صورت استانی برنامه‌ریزی می‌شود و 70 درصد آن به شهر‌‌ها و 30 درصد به روستا‌ها داده می‌شود و سهم شهرداری‌ها هم به نسبت جمعیت اختصاص پیدا می‌کند، گفت: شهرستان سوادکوه‌شمالی با داشتن شهرک صنعتی از قانون ارزش‌افزوده برنامه ششم‌توسعه ضربه بزرگی را متحمل شد و درآمد 200 میلیون تومانی ارزش افزوده شهر شیر‌گاه به یک دهم آن کاهش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه عوارض مستقیم از شهروندان به عنوان جایگزین ارزش‌افزوده مورد توجه قرار گرفت و سهم ما از ارزش‌افزوده به حدود 20 میلیون تومان رسید، افزود: دریافت درآمد قابل‌توجه از ارزش افزوده در دوران گذشته با ایجاد درآمد‌پایدار همراه نبود و سرمایه‌گذاری لازم برای توسعه هم انجام نشد و در حال حاضر با وضع نا‌بسامان مواجه شدیم.

سرپرست شهرداری شیر‌گاه با اشاره به اینکه در دوران سرپرستی تلاش شد تا برای مدیران آینده بدهی باقی نگذارم و و با نیاز‌سنجی شهر به سمت ایجاد درآمد‌پایدار حرکت کنیم، خاطر نشان کرد: آینده کشور در مسیر گردشگری قرار دارد و شهر شیر‌گاه قابلیت تبدیل به منطقه ویژه گردشگری را دارد.

وی از لزوم برنامه‌ریزی برای استفاده از مشارکت بخش خصوصی و بسترسازی برای حضور سرمایه‌گذاران به منظور درآمدزایی‌ پایدار خبر داد و اظهار‌ کرد: گردشگری ورزشی با توجه به بستر‌های موجود می‌تواند از اولویت‌های توسعه گردشگری شیر‌گاه باشد.

امیری گفت: طرح 45 متری پرچم ایران و نصب در شهر، ساماندهی 2 رودخانه شهر، ساماندهی دیوار ساحلی و توجه به زیر ساخت‌های گردشگری در دستور کار ما قرار دارد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.