.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تداوم ورود پرندگان مهاجر به تالاب‌ها و آب‌بندان‌های مازندران
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: برخی پرندگان مهاجر در حال حاضر وارد استان شده و همچنان ورود آنان به تالاب‌ها و آب‌بندان‌های مازندران ادامه دارد.

به گزارش شمال نیوز،حسینعلی ابراهیمی کارنامی اظهار کرد: در حال حاضر برخی پرندگان مهاجر وارد استان شده و همچنان ورود آنان به تالاب‌ها و آب‌بندان‌های مازندران ادامه دارد.

وی با بیان اینکه با توجه به حضور پرندگان مهاجر در برخی از تالاب‌ها و آب‌بندان‌های مازندران بحث نظارت، کنترل و پایش را تشدید کردیم، ادامه داد: همچنین برخورد با متخلفان نیز به‌صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به اینکه سعی کردیم بیشتر توجه ما به مناطق تالابی استان باشد، تصریح کرد: همچنین تلاش بر این بوده  از نیروهای بیشتری حتی از بدنه کارشناسی و سایر دستگاه‌ها در بحث نظارت بهره ببریم.

ابراهیمی کارنامی یادآور شد: هماهنگی‌های لازم در زمینه نظارت، کنترل و پایش تالاب‌ها و آب‌بندان‌های مازندران در حال انجام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با برداشت انار در میانکاله، گفت: چند سالی است برداشت انار توسط تعاونی‌ها در حال انجام است تا به‌صورت پراکنده شاهد حضور مردم نباشیم چرا که آرامش منطقه بهم می‌خورد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.194 seconds.