.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درآمد ۴۵۶ میلیارد ریالی ثبتی در مازندران
مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران میزان درآمدهای ثبتی کسب شده سال جاری در استان را بیش از ۴۵۶ میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز، محمد حسن بهادر صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران از کسب بیش از ۴۵۶ میلیارد ریال درآمدهای ثبتی در شش ماهه اوّل سال جاری خبر داد و گفت: درآمدهای محقق شده استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱ درصد افزایش داشته است.


وی افزود: از این مبلغ ۲۶۶میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال آن مربوط به ردیف درآمدهای استانی و ۱۹۰ میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال آن مربوط به ردیف درآمد ملی است.

وی تصریح کرد: درآمد مصوب استانی اداره کل ثبت اسناد و املاک در ۶ ماهه نخست امسال ۱۸۵میلیارد و ۷۵ میلیون ریال بوده است که در این مدت علاوه بر تحقق درآمد فوق مبلغ ۸۱ میلیارد و ۱۸۵ میلیون نیز مازاد درآمدکسب شده است..

این مسئول خاطر نشان کرد از مجموع این درآمدها ۹۴میلیارد و ۱۵۵ میلیون ریال درآمد حاصل از اجرای ماده ۱۷ قانون جامع ( کاداستر ) بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱۸ درصدر رشد داشته است.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک تصریح کرد: بیش از ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال نیز بابت ۸ درصد سهم شهرداریها از درآمد سران دفاتر اسناد رسمی به حساب آنها واریز شد و طبق قانون بودجه ،از محل درآمدهای خدمات ثبتی ۴۲ درصد به جمعیت هلال احمر و ۸ درصد به شهرداری‌ها تعلق می‌ گیرد.

وی در پایان با اشاره به این که دومین دستگاه پردرآمد استان به دلیل استیجاری بودن ۱۰ واحد ثبتی در استان سالانه بیش از ۷ میلیارد ریال اجاره بهاء پرداخت می کند افزود : با تلاش و پیگیریهای صورت گرفته مبلغ ۴۷ میلیارد ریال بودجه عمرانی  برای ساختمان در دست ساخت اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ساری اختصاص داده شد که در نوع خود کم نظیر بوده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.307 seconds.