.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهره برداری نمایشگاه لتکا در قائم شهر
نمایشگاه توانمندی بانوان و خانواده مازندران با عنوان لتکا در قائم شهر به بهره برداری رسید.

به گزارش شمال نیوز ، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده دوشنبه شب در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین المللی مازندران گفت: اشتغال بانوان روستایی سبب رشد اقتصادی و بهبود معیشت می‌شود و نقش عمده‌ ای در چرخه اقتصاد خانواده و کشور ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه  بانوان مازندرانی در زمینه صنایع دستی و تولیدات محصولات کشاورزی و پوشاک توانمندی‌ های زیادی دارند، افزود: کار‌های خوبی در زمینه آموزش مهارت‌ ها و ارتقا کیفیت انجام شده و دولت در این بخش طرح‌ های خوبی دارد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: تلاش داریم تا بتوانیم برای کالا‌های تولیدی بانوان که جنبه صنایع دستی و مصرفی دارد، بازار‌های هدف تعیین شود و همین امر در زمینه صادرات تاثیر بگذارد تا چرخه را کامل کنیم و تولیدات به فروش برسد.

ابتکار افزود: اشتغال بانوان روستایی، باعث رشد اقتصادی و بهبود معیشت می‌شود و نقش عمده‌ ای در چرخه اقتصاد خانواده و کشور ایفا می‌ کند.

وی مهارت‌های کارآفرینی و بنگاه داری اقتصادی را برای بانوان بسیار مهم برشمرد و گفت: آمار‌ها نشان می‌ دهند سهم زنان از مشاغلی که در دو سال اخیر ایجاد شده‌اند به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: با توسعه تجارت الکترونیک و مشارکت بخش‌های مختلف از جمله مراکز اتاق‌های بازرگانی می‌توان برای محصولات تولید شده بانوان بازاریابی انجام شود.

نمایشگاه لتکا در ۸۰ غرفه و در بخش‌هایی همچون صنایع دستی، غذا‌های محلی، گل و گیاه و پوشاک تا جمعه پنجم آبان ماه دایر است./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.