.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خرید کالای قاچاق به اقتصادملی آسیب وارد می‌کند
دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا در مازندران گفت: هر کالای قاچاق که به کشور وارد شود سبب رونق بخشیدن به کارخانجات کشورهای خارجی و ایجاد بحران در کارخانجات و شرکت‌های ایرانی است.

به گزارش شمال نیوز، علی پیرفلک در جلسه ستاد مبارزه با کالای قاچاق و ارز در سالن اجتماعات فرمانداری رامسر با اشاره به اینکه مردم دارای درک سیاسی بالایی بوده اما تحریم‌های ناجوانمردانه اثراتی داشته که باعث مشکلات اقتصادی شده است، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال و برنامه توسعه ششم در کشور با اتکا به منابع داخلی بوده که سبب درآمدزایی شده است. 

وی افزود: ایجاد بسترهای لازم در جهت توسعه بنگاه‌های اقتصادی و حمایت از واحدهای تولیدی و جذب سرمایه‌گذاران از اولویت‌های دولت به شمار می‌رود. 

دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا در مازندران تصریح کرد: از بین بردن موانع و چالش‌ها در مسیر توسعه اقتصادی باید مورد توجه قرار گیرد و نظام بانکی باید هماهنگی در مسیر تحقق اهداف دولت را عملی کند. 

پیرفلک گفت: یکی از موانع مهم در تحقق اهداف دولت در ایجاد اشتغال وجود قاچاق کالا و ارز است که مبارزه با آن برای جلوگیری از درآمدهای نامشروع و غیرقانونی ضروری است. 

وی بیان کرد: هر کالای قاچاق که به کشور وارد شود سبب رونق بخشیدن به کارخانجات کشورهای خارجی و ایجاد بحران در کارخانجات و شرکت‌های ایرانی است. 

دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا در مازندران با اشاره به اینکه در مسیر مبارزه با کالای قاچاق باید گام‌های بزرگی برداشته شود تا در مسیر تکلیف قانونی موفق عمل کنیم، خاطرنشان کرد: مبارزه با کالای قاچاق و ارز از دغدغه‌های اصلی دولت است و انتخاب راه‌ها و روش‌های اصولی مبارزه باید با اقدامات فرهنگی و تبلیغاتی در اطلاع‌رسانی زیان‌های خرید کالای قاچاق در مردم نهادینه شود. 

پیرفلک اضافه کرد: به اصناف آموزش داده شود خرید کالای قاچاق جرم بوده و آسیب‌های بزرگی به کشور وارد می‌کند تا از خرید آن جلوگیری کنند. 

وی افزود: شناسایی راه‌های ورود کالای قاچاق انجام شده و نسبت به متلاشی کردن آن اقدامات صورت گرفته است و بازدیدهای بی‌هدف به واحدهای صنفی مورد نظر نیست. 

دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران در پایان تصریح کرد: تشخیص کالای قاچاق از سوی مردم و در رسانه‌ها اعلام شود تا مردم نسبت به خرید کالای قاچاق هوشیار شوند./بلاغ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.