.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برخورد تعزیراتی با متخلفان در اربعین حسینی
با متخلفان در ایام اربعین حسینی برخورد قانونی می شود.

به گزارش شمال نیوز،مهدی عباسی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی (ع) و ایام ماه صفر، جهت جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در آژانس‌ های مسافرتی و دیگرمراکز خدمات سفر طرح تشدید برخورد با متخلفان این بخش در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به تقاضای زیاد مردمی و با عنایت به اینکه برخی افراد سودجو اقدام به تهیه بلیط هواپیما به صورت انبوه و واگذاری آن به قیمت‌ های بسیار بالاتر و خارج از ضوابط انجمن صنفی آزانس‌ های مسافرتی  و بدون مجوز می‌ کنند، طرح تشدید برخورد با متخلفان با راه اندازی گشت سیار تعزیرات حکومتی انجام می‌ شود.

عباسی گفت: در این طرح  با گرانفروشان و فروشندگان  غیر مجاز بلیط‌ های اینترنتی خبر داد و گفت: علی رغم اینکه شعب سیار این اداره کل در اماکن پر تردد در ایام مذکور حضور می‌یابند و یا حضور بازرسان  سازمان صنعت، معدن و تجارت و روسای شعب تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی لازم هم صورت می‌پذیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با هشدار به این گونه افراد و هم چنین متصدیان آژانس‌ های هوایی و دیگر مراکز ارایه دهنده خدمات سفر از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به ادارات تعزیرات حکومتی یا به  شماره ۱۳۵ سامانه تعزیرات حکومتی و یا با سامانه ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت اعلام تا برخورد به موقعه و قاطع با متخلفان انجام گیرد.

عباسی افزود: ۸ هزار و ۳۱۱ فقره پرونده ۶ ماه نخست امسال به شعب تعزیرات حکومتی ارسال که همه آن مختومه و متخلفان به مبلغ ۳۶ میلیاردو ۵۲۶ میلیون و ۹۱۶ هزار و ۸۹۸ ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی افزود: در این مدت عدم درج قیمت با ۲ هزار و ۸۹۶ فقره، گران فروشی با هزار و ۸۹۱ فقره، عدم صدور فاکتور با ۶۰۲ فقره، عدم ارایه فاکتور خریدبا ۸۳۱ فقره، کم فروشی با ۳۶۴ فقره، تداخل صنفی با ۲۸۱ فقره و تقلب با ۲۰۴ فقره بیشترین تخلف در استان بود./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.