.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۹۴ درصد از اراضی حریم دریا در چالوس آزادسازی شد
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس گفت: در اجرای قانون اراضی مستحدث ساحلی، حدود ۹۴ درصد از اراضی حریم دریا که تحت تصرف اشخاص حقیقی و حقوقی بوده است، آزاد سازی شد.

به گزارش شمال نیوز،مهرداد خزایی پول اظهار داشت: در اجرای  قانون اراضی مستحدث ساحلی، حدود ۹۴ درصد از اراضی حریم دریا که تحت تصرف اشخاص حقیقی و حقوقی بوده است ، آزاد سازی شد.

وی افزود: تاکنون سطحی بالغ بر ۱۰۰ هزار مترمربع از اراضی تجاوزی در حریم دریا به طول ۱۵ کیلومتر آزاد سازی شد.

وی همچنین اظهار داشت: با همکاری اداره ثبت و اسناد و املاک چالوس مقدمات اصلاح سند صورت گرفته است و با هماهنگی شورای حفظ حقوق بیت المال در خصوص باقیمانده اراضی ساحلی که دارای سند مالکیت تک برگی می باشد تصمیماتی صورت گرفته است و از ابتدای امسال سطحی حدود ۲۳ هزار مترمربع اراضی ساحلی در چالوس آزاد شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چالوس همچنین با اشاره به اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ در خصوص ازاد سازی اراضی تجاوزی به اراضی ملی و منابع طبیعی افزود: در اجرای دستور قضایی چالوس ،مرزن آباد و کجور ، از ابتداء سالجاری تاکنون ۱۴۰ هزار مترمربع از اراضی ملی از دست متجاوزان و سودجویان رفع تصرف شد.

وی از شهروندان خواست هرگونه تجاوز  و تخلف در حوزه منابع طبیعی با کد امداد جنگل ۱۵۰۴ در میان گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.504 seconds.