.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به دام افتادن ۳۴ متخلف شکار در مازندران
ماموران یگان حفاظت محیط زیست مازندران ۳۴ متخلف را به همراه ۳۴ قبضه سلاح شکاری، هشت قطعه کبک، دو طاقه قرقاول و یک سرتشی دستگیر و ده رشته دام هوایی را جمع آوری کردند.

به گزارش شمال نیوز، اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد محیط بانان استان در منطقه کوهستانی خوشواش چهار متخلف شکار را به همراه ۴ قبضه سلاح شکاری که دو قبضه آن قاچاق بوده کشف و ضبط نمودند.

بر اساس ابن گزارش ماموران یگان حفاظت محیط زیست سوادکوه در منطقه دومیرتپه، اجت، چال میش و کلزا هفت متخلف شکار را به همراه ۷ قبضه سلاح شکاری، هشت قطعه کبک و یک سر تشی و ۸۱ تیر فشنگ دستگیر کردند.

محبط بانان بابل در حوزه استحفاظی این شهرستان و منطقه جنگلی دیوا بندپی غربی ۸ قبضه سلاح شکاری که سه قبضه آن قاچاق بوده کشف و ضبط نمودند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابلسر در حوزه استحفاظی خود یک قبضه سلاح شکاری به همراه دو رشته سالیک کشف و ضبط و یک قطعه ابیاء از تور صیادان غیرمجاز رهاسازی نمودند.

محبط بانان محمودآباد، سه نفر متخلف را به همراه سه قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط نمودند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست مازندران با همکاری محیط بانان رزن در نور ۹ قبضه سلاح شکاری که پنج قبضه آن غیرمجاز بود از متخلفان کشف و ضبط نمودند.

محیط بانان محیط بانی شهیدشاهکوه محلی (بهشهر) باهمکاری پاسگاه یخکش در منطقه محمدآباد وفتکش دو متخلف را به همراه دوقبضه سلاح شکاری و لاشه دوطاقه قرقاول دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست جویبار در حین گشت و کنترل در آب بندان زرین کلا ۱۰ رشته دام هوایی را کشف و ضبط نمودند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.