.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۸۵ درصد صادرات مازندران براساس نشان استاندارد است
استاندار مازندران با اعلام اینکه بیش از ۸۵ درصد از صادرات محصولات استان بر اساس نشانه‌های استاندارد است، بر ادامه این روند تأکید کرد.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح جلودار، صبح شنبه، در کارگروه اشتغال استان، با تأکید بر اینکه تا وقتی فقر و استضعاف وجود دارد، همه باید برای رفع ان تلاش کنیم، یکی از ملاک‌های کمیته امداد از بدو تأسیس را همین امر برشمرد.

استاندار مازندران با تشکر از کارهای خوبی که در زمینه اشتغال در استان انجام شده، افزود: اما با توجه به مطالبات مردم، هنوز فاصله زیادی تا رفع این مشکل داریم.

وی با اشاره به سهم ۸۷ میلیارد تومانی کمیته امداد در سال ۹۶، گفت: تا کنون با ۵۱ میلیارد تومان حدود ۲ هزار و ۹۰۰ اشتغال بوده و با توجه به همین جدول باید سهم کمیته امداد ۴ هزار و ۹۰۰ شغل شود.

فلاح جلودار با بیان اینکه، حداقل ۴ درصد از جمعیت کشور برای استان مازندران است، افزود: سهم ما از رقم از این تبصره مشخص شده و باید این رقم را به سهمیه جمعیتی استان برسانیم.

استاندار مازندران در رابطه با بانک‌های استان و با اشاره به اینکه معدل ما به نسبت کشور بسیار پایین است، افزود: ما در میزان وردی و معرفی به بانک‌ها جزو چهار استان اول هستیم اما میزان خروجی ما وضعیت مناسبی ندارد.

وی در رابطه با سخت‌گیری بانک‌ها در تضامین و با بیان اینکه مددجو نمی‌تواند چند نفر را به عنوان ضامن پیدا کند، بر قبول یک ضامن از سوی آنها تأکید کرد و افزود: تا پایان آدرماه باید نسبت به پرداخت‌ها اقدام شود.

فلاح با تأکید بر هماهنگی میان بسیج و کمیته امداد و با بیان اینکه برخی افراد شاید مستقیماً از کمیته مداد دریافتی نداشته باشند، اما کمتر از مددجویان نیستند، خواستار آن شد که در صورت امکان، این افراد نیز در چتر حمایتی کمیته امداد قرار گیرند.

وی خواستار آن شد که دستگاه‌های دولتی از بخش خصوصی که دارای دانش کافی و توانمند است، بهره برده و راه را برای انها فعال کنند و دستگاه‌های دولتی بپذیرند که تصدی‌گری مانع توسعه است.

استاندار مازندران با بیان اینکه نرخ بیکاری طبق داده مرکز آمار، در تابستان ۹۵ حدود ۱۰.۸ بوده و این میزان در تابستان ۹۶ به ۹.۵ کاهش یافته است، این امر را نتیجه تلاش‌های بخش‌های مختلف برشمرد و افزود: تابستان استان مازندران در تمام زمینه‌ها از جمله گردشگری، تابستان پررونقی است و با تلاش‌ها و اقدامات بویژه در گردشگری بهبودی نسبی در اشتغال سال ۹۶ داشتیم که باید میزان آن بهبود یابد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.