.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جمشید پهلوان رئیس شورای اسلامی شهرستان سوادکوه شد
طی برگزاری انتخابات جمشید پهلوان که سابقه ریاست 4 ساله شورای شهرستان دوره چهارم را در کارنامه دارد، به‌عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان سوادکوه انتخاب شد.

به گزارش شمال نیوز، شورای شهرستان که از معرفی‌شدگان شورا‌های شهر‌ها و بخش‌ها تشکیل می‌شود باید یک‌ماه پس از انتخاب دو، سوم از شورا‌های فرو‌دست تشکیل شود.

5 عضو شورای شهرستان سوادکوه با عضویت نماینده شورای بخش‌های مرکزی و زیراب و شورا‌های اسلامی شهر‌های پل‌سفید، زیراب و الاشت و با حضور مسؤولان شهرستانی تشکیل شد.

در انتخابات شورای شهرستان سوادکوه، جمشید پهلوان از شورای شهر الاشت که ریاست این شورا در دوره چهارم را هم بر‌عهده داشت با 5 رأی به عنوان رئیس شورای شهرستان دوره پنجم انتخاب شد، علی‌رضا حبیبی از شورای روستای کلاریجان و بخش زیراب به عنوان نائب‌رئیس، فرزاد درزی از شورای شهر پل‌سفید به عنوان منشی و محمد‌حسین انتقامی از شورای روستای ورسک و بخش مرکزی شهرستان سوادکوه به عنوان نماینده شورای شهرستان در شورای استان و نرگس قهاری از شورای شهر زیراب به عنوان عضو شورای شهرستان معرفی شدند.

* عدم وجود رتبه اعتباری مستقل در شورای شهرستان

جمشید پهلوان با اشاره به اینکه شورای شهرستان، چکیده‌ای از شورا‌های اسلامی شهرستان است، گفت: توجه شهرستانی به موضوع‌های مختلف در اولویت فعالیت‌های اعضای شورای شهرستان قرار دارد و نگاه ما شهرستانی است.

وی با بیان اینکه جایگاه قانونی شورای شهرستان هنوز برای برخی از مسؤولان مشخص نشد، افزود: با بخش عمده‌ای از مدیران ادارات و نهاد‌ها رایزنی لازم در شورای شهرستان گذشته انجام شد و شورای شهرستان در بیش از 70 درصد جلسات شهرستانی شرکت می‌کند.

رئیس شورای شهرستان سوادکوه از عدم وجود رتبه اعتباری مستقل در شورای شهرستان خبر داد و خاطر‌نشان کرد: به دلیل عدم وجود رتبه اعتباری مستقل برای شورای شهرستان، در طول 4 سال گذشته اعضای این شورا، حق جلسه‌ای دریافت نکردند و 2 درصد بودجه تخصیصی عمرانی شهرداری‌ها که کمتر از یک میلیون تومان بود صرف امور جاری شورای شهرستان شد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.477 seconds.