.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کنایه نماینده ساری به آمارهای غیر واقعی اشتغال در مازندران ؛
دامادی : ایجاد اشتغال در مازندران را فقط مدیران دولتی می‌بینند!
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با این افراد بیکار در کشور چه باید بکنیم، گفت: مدیران در شورای اشتغال اظهار می‌کنند و آمار می‌دهند که شغل ایجاد کرده‌اند چرا ما نمی‌بینیم؟....
دامادی : ایجاد اشتغال در مازندران را فقط مدیران دولتی می‌بینند! شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با این افراد بیکار در کشور چه باید بکنیم، گفت: مدیران در شورای اشتغال اظهار می‌کنند و آمار می‌دهند که شغل ایجاد کرده‌اند چرا ما نمی‌بینیم؟

به گزارش شمال نیوز ، محمد دامادی  در هفتمین جلسه شورای تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه امسال 1/6 بودجه ورزش کشور را برای استان جذب کرده‌ایم، اظهار کرد: پیگیر بدهکاری دولت به تامین اجتماعی هستیم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با ابراز گلایه از به کارگیری افراد و مدیران ناکارآمد در کشور خاطر نشان کرد: افرادی ناکارآمد را بر روی کار می آوریم که در کشور حیف و میل بیت‌المال رخ داده و سرمایه کشور را به باد می دهند.

این مسوول ادامه داد: چه کسی می‌تواند از بحث اشتغال در کشور دفاع کند؟ 

دامادی با بیان اینکه با این افراد بیکار در کشور چه باید بکنیم، تصریح کرد: مدیران در شورای اشتغال اظهار می‌کنند و آمار می‌دهند که شغل ایجاد کرده‌اند چرا ما نمی‌بینیم؟

وی ادامه داد: اصلا تعریف شغل چیست بر اساس آن تعریف حرف بزنیم، چرا در کشور آمار دچار مشکل است؟ 

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت اشتغال در استان وضعیت یقه‌گیری است، تاکید کرد: در ملاقات‌های حضوری بیشترین مراجعات در ارتباط اشتغال است ما سیاه‌نمایی نمی‌کنیم همه مقصریم و باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات را حل کنیم.

این مسؤول بیان کرد: متولی اشتغال اداره کار است اما همه دستگاه‌ها و بانک‌ها در ایجاد اشتغال نقش موثر دارند.

دامادی با ابراز نگرانی به بحث اختصاص 1/5 میلیارد تومان برای اشتغال یادآور شد: از وقتی کشاورزی به قطعات کوچک تبدیل شد کشاورز دچار مشکل شده است، باید یک دست شود و باید تسهیلات کلان داده شود.

دامادی خاطر نشان کرد: اختلافات وزارت بهداشت و کار باید حل شود، بیمارستان‌های ما در حال ورشکستگی هستند و ما پیگیر این موضوع هستیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.865 seconds.