.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مازندران:
۵۰ درصد روستاهای مازندران تحت پوشش آبفار نیست
مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مازندران گفت: ۵۰ درصد از آب روستاها هنوز به شرکت آب و فاضلاب روستایی تحویل داده نشده است.

به گزارش شمال نیوز، جان الله عبدی عصر پنج شنبه در دومین نشست تخصصی مسئولان گروه های جهادی بسیج دانشجویی مازندران با بیان اینکه ۵۰ درصد از آب روستاها،هنوز به شرکت آب و فاضلاب روستایی تحویل داده نشد، ادامه داد: اکثر لوله های آب روستایی قدیمی است.

وی با بیان اینکه در کنار جهادگران برای توسعه روستاها هستیم تا از مهاجرت روستا به شهر جلوگیری کنیم افزود: ۴۵ درصد جمعیت استان مازندران را روستائیان تشکیل می دهند درحالی که میانگین جمعیت روستائیان در کشور ٢٨ درصد است و ما از این میانگین بیشتر هستیم و رتبه سوم کشور را داریم.

وی با اشاره به اینکه دو هزار و ۱۵۰ روستا در مازندران داریم، افزود: بیشتر از ٨ هزار عضو شورای اسلامی روستا داریم که بدون هیچگونه توقعی در حال کار هستند.

عبدی با بیان اینکه بالغ بر ٧ هزار ۶۰۰ کیلومتر راه روستایی داریم، ادامه داد: استفاده از شرکت های دانش بنیان را در دستور کار قرار دادیم تا تسهیلات کم بهره ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه بعد از تامین و تجهیز امکانات روستا،جمعیت روستاها ثابت و یا افزایش می یابد، ادامه داد: ظرفیت های زیادی از رامسر تا گلوگاه داریم و حضور جهادگران در مناطق محروم گام موثری برای روستا است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.312 seconds.