.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امکانات و فضای ورزشی موجود در حد ورزش مازندران نیست
استاندار مازندران با اشاره به اینکه امکانات و فضای ورزشی موجود در حد ورزش استان مازندران نیست، گفت: ورزش مازندران رتبه اول ورزش قهرمانی کشور است و باید تلاش کنیم تا نارسایی و کمبودهای ورزشی‌مان جبران شود.

به گزارش شمال نیوز، همزمان با دومین روز از هفته گرامیداشت تربیت‌بدنی و ورزش، ورزش صبحگاهی با حضور فلاح استاندار، یونسی معاون استاندار، حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

این همایش با استقبال پرشور مسؤولان، ورزشکاران، رؤسای ادارات و هیأت‌های ورزشی ساعت 7 صبح امروز در مجموعه ورزشی داراب ساری برگزار شد.

استاندار مازندران پس از انجام ورزش صبحگاهی طی سخنانی گفت: هر وقت فرصت کردم ورزش می‌کنم و به تمامی شهروندان عزیز نیز توصیه می‌کنم برای سلامتی، شادابی روح و نشاط حتماً ورزش کنند.

ربیع فلاح با اشاره به اینکه امکانات و فضای ورزشی موجود در حد ورزش استان مازندران نیست، تصریح کرد: ورزش مازندران رتبه اول ورزش قهرمانی کشور است و باید تلاش کنیم تا نارسایی و کمبودهای ورزشی‌مان جبران شود.

وی افزود: به‌عنوان یک مازندرانی افتخار می‌کنم که جوانان این مرز و بوم در عرصه ورزش در میدان‌های بین‌المللی حضور می‌یابند و با تعصب و غیرت‌شان پرچم کشور عزیزمان را به اهتزاز در می‌آورند.

استاندار مازندران با بیان اینکه انجام حرکات ورزشی و ورزش صبحگاهی مانع چاقی و افزایش وزن افراد می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدوارم این گونه برنامه‌ها فقط در هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار نشود و ادامه‌دار باشد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.849 seconds.