.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نام نویسی ۱۹ هزار زائر اربعین حسینی در سامانه سماح
۱۹ هزار و ۱۰۰ زائر مازندرانی برای پیاده روی اربعین حسینی تاکنون در سامانه سماح ثبت نام کردند.

به گزارش شمال نیوز، مدیر حج و زیارت مازندران گفت: ۱۹ هزار و ۱۰۰ زائر مازندرانی برای اربعین حسینی نام نویسی کردند که تا کنون برای هفت هزار و ۲۵۰ نفر روادید صادر شده است.


ساداتی به زائران تاکید کرد: برای رفتن به عتبات عالیات حتما در سامانه سماحثبت نام کرده و خروج از مرز فقط با گذرنامه که حداقل ۳ ماه اعتبار داشته باشد، امکان پذیر است.


وی با اشاره به اینکه افرادی که گذرنامه و روادید ندارند از مراجعه به مرز عراق خودداری کنند، افزود: زائران هرچه زودتر برای دریافت روادید اقدام کرده و به روز‌های پایانی (نزدیک به اربعین) موکول نکنند.


مدیر حج و زیارت مازندران از زائران خواست به دفاتر زیارتی دارای مجوز از حج و زیارت مراجعه کنند و یک نسخه کپی از گذرنامه، شناسنامه و کارت ملی خود را برای مواقع ضروری همراه داشته باشند.


ساداتی گفت: زائران در مرز ضمن همکاری با نیرو‌های انتظامی پس از ورود به مرز عراق، از درج مهر ورود به آن کشور در گذرنامه خود اطمینان حاصل کنند.


مدیر حج و زیارت مازندران افزود: زائران از همراه داشتن اشیاء قیمتی غیر ضروری مانند (چک پول، طلاجات، مدارک و اسناد، کارت ملی و مدارک دیگر) خودداری کرده و مدارک شناسایی خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.