.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پوشش دیدار نساجی و استقلال برای خبرنگاران مازندرانی فراهم شده است
مسؤول روابط عمومی و امور رسانه‌ای هیأت فوتبال استان گفت: خبرنگاران و عکاسان مازندرانی می توانند دیدار استقلال تهران و نساجی را بدون هیچ مشکلی پوشش دهند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از  روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران، عصر روز جمعه از ساعت 16:45 تیم نساجی مازندران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور در استادیوم آزادی تهران میهمان تیم استقلال است.

در همین ارتباط مهدی رضی مدیر روابط عمومی و امور رسانی هیأت فوتبال استان مازندران درباره نحوه پوشش خبری خبرنگاران و عکاسان مازندرانی در این دیدار حساس اظهار کرد: هماهنگی لازم برای حضور خبرنگاران و عکاسان مازندران برای حضور در جایگاه ویژه انجام شده است.
 
وی افزود: خبرنگاران و عکاسانی که چند وقت پیش از طریق هیأت فوتبال مازندران آی دی کارت ویژه سازمان لیگ را دریافت کرده بودند بدون هیچ مشکلی می‌توانند وارد استادیوم شوند و از کنار زمین پوشش خبری این دیدار را انجام دهند.
رضی اضافه کرد: پیش از آغاز لیگ دسته یک فوتبال کشور بیش از 50 خبرنگار، عکاس و تصویربردار مازندرانی کارت ویژه سازمان لیگ فوتبال کشور را دریافت کردند و این افراد می‌توانند در تمامی مسابقات خارج از استانی لیگ یک و لیگ برتر فوتبال کشور در استادیوم‌های ورزشی شهرهای مختلف کشور حضور پیدا کنند.

مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال استان مازندران خاطرنشان کرد: همکاران رسانه‌ای که آی دی کارت آنها با عنوان "عکاس و تصویربردار" ثبت شده است، بدون دوربین نمی‌توانند در کنار زمین حاضر شوند و همچنین عزیزانی که آی دی کارت آنها با عنوان "خبرنگار" ثبت شده است، باید در جایگاه ویژه خبرنگاران حاضر شوند و اجازه حضور در کنار زمین در هنگام بازی را ندارند.

وی همچنین درباره اعزام هواداران به استادیوم آزادی، گفت: با همت و تلاش کانون هواداران نساجی و حمایت مسؤولان شهری و استانی، چند دستگاه اتوبوس ویژه هواداران نساجی، برای اعزام هواداران مازندرانی به ورزشگاه آزادی در نظر گرفته شده تا این عزیزان از نزدیک شاهد رقابت این دیدار تماشایی باشند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.676 seconds.