.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
غافلگیری تیم فوتبال استقلال ازهواداران پر شمار تیم فوتبال نساجی مازندران
تماشاگران نساجی ۱۳ برابر آبی‌ها؛ استقلال در آزادی مهمان می‌شود؟
شمال نیوز : در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت مانده تا دیدار جام حذفی استقلال، نگرانی به اردوی این تیم رسیده است. استقلال که در این مرحله در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران است، با استقبال ضعیف هوادارانش مواجه شده است.....

شمال نیوز : نود نوشت : در فاصله کمتر از  ۴۸ ساعت مانده تا دیدار جام حذفی استقلال، نگرانی به اردوی این تیم رسیده است. استقلال که در این مرحله در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران است، با استقبال ضعیف هوادارانش مواجه شده است. اتفاقی که باعث نگرانی این تیم شده این است که ماجرای بازی با تراکتورسازی دوباره برای این تیم تکرار شود. قبلا یک بار استقلال در مسابقه‌ای که در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتورسازی بود، با شعار طعنه‌آمیز «استقلال به آزادی خوش آمدی» مواجه شده بود. تعداد هواداران استقلال در آن روز کمتر از تیم مهمان بود. اتفاقی که واکنش‌های زیادی را به همراه داشت. بعد از آن روز سرخآبی‌های پایتخت تلاش زیادی کردند در روزهایی که میزبانند، حداقل از تیم حریف تماشاگر کمتری نداشته باشند. ولی بلیت‌فروشی بازی استقلال و نساجی نشان از تکرار این ماجرا می‌دهد.

سایت بلیت‌فروشی آنلاین نشان می‌دهد تا الان فقط ۲۲۹ استقلالی بلیت بازی را خریدند. در حالی که در سوی مقابل ۳۰۷۷ هوادار نساجی تا این لحظه صندلی‌شان را برای این مسابقه رزرو کردند. ضمن این که در ورزشگاهی جز آزادی این بلیت فروشی آنلاین صورت نمی‌گیرد و شاید هم در بین این ۲۲۹ استقلالی، عده‌ای از هواداران حریف باشند که به اشتباه بلیت تیم‌شان را در جایگاه آبی‌ها خریده‌اند. 

البته از یک نکته هم نباید غافل شد. به هر حال هواداران نساجی باید از شمال کشور به پایتخت سفر کنند و برای تماشای مسابقه روز جمعه از قبل برنامه چیده‌اند و بلیت را خریدند. ولی برای هواداران پرشمار استقلالی در تهران، لزومی ندارد که خیلی زودتر بلیت بازی را بخرند و تا شروع مسابقه در روز جمعه فرصت دارند تا حداقل از تیم مهمان، سکوهای بیشتری داشته باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.