.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واقعیتی تلخ از زبان رئیس یک واحد دانشگاه آزاد در شمال کشور ؛
سواد برخی دانشجویان در حد دانش‎آموز ابتدایی هم نیست
شمال نیوز : وی با بیان اینکه متأسفانه برخی از دانشجویان که در حد ابتدایی سواد ندارند در دانشگاه‎ها در رشته فنی تحصیل می‎کنند، اذعان کرد: تعدد دانشگاه‎ها و افزایش ورودی‎ها، سطح کیفی دانشگاه‎ها را کاهش داده است.....

شمال نیوز : رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردکوی از تحصیل بیش از یک هزار و 200 نفر در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، اسماعیل رنجبر یانه‎سری شامگاه چهارشنبه در نشست مشترک رؤسای دانشگاه‎های شهرستان که با حضور فرماندار کردکوی در دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر یک هزار و 200 دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی کردکوی تحصیل می‎کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون 300 دانشجو برای سال‎جاری در دانشگاه آزاد کردکوی پذیرش شدند، گفت: 13 هیئت علمی در این دانشگاه فعالیت می‎کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردکوی تعداد شرکت‎کنندگان دو شهرستان کردکوی و بندرگز در کنکور سراسری را نگران‎کننده خواند و افزود: در شهرستان کردکوی پنج و در بندرگز چهار دانشگاه وجود دارد که 830 نفر از بندرگز و کردکوی در کنکور سراسری شرکت کردند که این کاهش شرکت‎کنندگان با توجه به فراوانی دانشگاه‎ها و مراکز آموزش عالی نگران‎کننده است.

رنجبر یانه‎سری تصریح کرد: متأسفانه در برهه‎ای از زمان سیاست دولت‎های سابق توسعه دانشگاه‎ها و جذب دانشجو و هئیت علمی بود که پس از اِعمال این سیاست دانشگاه‎ها برای جذب دانشجو به‎ناچار با کاهش سطح کیفی مواجه شدند.

وی با بیان اینکه متأسفانه برخی از دانشجویان که در حد ابتدایی سواد ندارند در دانشگاه‎ها در رشته فنی تحصیل می‎کنند، اذعان کرد: تعدد دانشگاه‎ها و افزایش ورودی‎ها، سطح کیفی دانشگاه‎ها را کاهش داده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردکوی با بیان اینکه همه دانشگاه‎ها از جمله دانشگاه آزاد اسلامی باید سطح کیفی خود را افزایش دهند، بیان کرد: برای حل مشکلات مراکز آموزش عالی و دانشگاه‎ها باید دولت کمک کند تا دانشگاه‎ها بتوانند سطح کیفی خود را ارتقاء دهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.