.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسافت تهران - آمل، دو ساعته می‌شود
معاون ساخت و توسعه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: با پایان عملیات باند دوم محور هراز و چهار خطه شدن این محور تا سه سال دیگر، مسافت تهران تا آمل به کمتر از دو ساعت خواهد رسید.

تسنیم: معاون ساخت و توسعه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: با پایان عملیات باند دوم محور هراز و چهار خطه شدن این محور تا سه سال دیگر، مسافت تهران تا آمل به کمتر از دو ساعت خواهد رسید.

محمدرضا کدخدازاده در بازدید از محور هراز افزود : هم اکنون سرعت مجاز در این مسیر 80 کیلومتر بر ساعت است اما بدلیل وجود برخی موانع ترافیکی ، در عمل سرعت در این مسیر به حدود 30 تا 40 کیلومتر در ساعت کاهش می یابد که با تکمیل عملیات دو بانده شدن این محور، سرعت مجاز مسیر به 110 کیلومتر در ساعت افزایش و فاصله تهران تا آمل به کمتر از دو ساعت کاهش می یابد.

وی افزود : از مجموع 101 کیلومتر طول محور هراز 55 کیلومتر آن به صورت چهار خطه تکمیل شده و به زیر بار ترافیکی رفته است و 45 کیلومتر باقی مانده را امیدواریم تا قبل از سال 1400 یعنی سه سال آینده تحویل مردم بدهیم.

کدخدازاده افزود: علت کندی عملیات اجرایی علاوه بر پیچیدگیهای فنی و تنگناهای تکنیکی ، کمبود اعتبارات بوده است اما با توجه به اهمیت پروژه برای کشور، اعتبارات آن را به صورت خاص در نظر گرفته ایم و ادامه کار را اولویت بندی کرده ایم.

وی پیشرفت فیزیکی عملیات چهاربانده کردن هراز را 58 تا 60 درصد دانست و گفت : همه جاهایی را که می شد سریع تر به مجموعه آزادراه پیوند داد در اولویت ساخت قرار داده ایم.
وی افزود: در این مسیر بیش از 100 کیلومتری، 17 کیلومتر تونل، 36 کیلومتر دیوارسازی و 2 کیلومتر پل پیش بینی شده است.

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل خاطرنشان کرد: پل های این مسیر که هم اکنون مقدمات آن در دست ساخت بوده ، پل های خاصی است که بزودی عملیات اجرایی آنها آغاز می شود و این پل ها ، علاوه بر عبور ترافیک، از منظر ساخت و منظره آرایی وجاهت خاصی دارد.

وی افزود: پل های این مسیر از نوع کابلی و بسیار خاص و زیبا طراحی شده است که کمترین آسیب را به محیط زیست منطقه وارد می کند و با توجه به موقعیت خاص منطقه، تمام مباحث و پیچیدگی هایی که در علم و صنعت راه سازی روز دنیا وجود دارد، در این پروژه لحاظ شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.