.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انعقاد تفاهمنامه همکاری هیأت ورزش‌های همگانی مازندران با اداره‌کل زندان‌ها
نایب رئیس بانوان هیأت ورزش‌های همگانی مازندران گفت: به‌مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش و با هدف ایجاد نشاط و شادابی در جامعه، این هیأت با اداره‌کل زندان‌های مازندران به‌طور ویژه در بخش بانوان تفاهمنامه همکاری امضا می‌کند.

به گزارش شمال نیوز، ویدا بوداغی بعد از ظهر امروز در نشست رؤسای هیأت‌های ورزش همگانی مازندران اظهار کرد: در سال‌های گذشته به ورزش بانوان اهمیت بیشتری داده شد و شاهد رشد ورزشکاران خوبی در این بخش بودیم که مازندران نیز از این نظر در جایگاه بالایی قرار دارد.

وی افزود: یکی از اقداماتی که در هفته تربیت‌بدنی و ورزش انجام خواهیم داد، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در ورزش همگانی با اداره‌کل زندان‌های مازندران است که مخصوصاً برنامه ورزشی برای زنان زندانی داریم.

نایب رئیس بانوان هیأت ورزش‌های همگانی مازندران گفت: قضاوت‌کننده نیستیم و این مهم نیست که زندانی به چه علتی در زندان به‌سر می‌برد بلکه هدف و نگاه ما برای ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه و تندرستی افراد است.

به گزارش فارس، در ادامه این نشت سعید رمضان‌پور مسؤول آموزش هیأت ورزش‌های همگانی مازندران درباره برگزاری کلاس‌های آموزشی، اهمیت و کیفیت آن توضیحاتی ارائه داد و مسؤولان هیأت‌های ورزش همگانی در شهرستان‌ها نیز نظرات و  پیشنهادات خود را بیان کردند.

پایان این نشست نیز به معرفی دو رئیس جدید هیأت ورزش‌های همگانی به نام‌های علی‌اکبر غلام‌دخت و امیرعلی دژباخ به‌ترتیب برای شهرهای نشتارود و بابل، همچنین معرفی محسن هدایتی به‌عنوان روابط عمومی جدید هیأت ورزش‌های همگانی استان  اختصاص یافت./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.616 seconds.