.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کنایه یوسف نژاد به تعلل دولت در عدم معرفی استاندار جدید ؛
مازندران به اندازه کافی تاوان مدیران ضعیف را پرداخت
شمال نیوز : نماینده ساری و میاندرود ادامه داد: مجمع نمایندگان مازندران پیشنهاد دادیم ستاد انتخابات و گروه‌های سیاسی براساس ظرفیت‌ها و شعارهای داده شده معرفی کرده تا فرد مناسب، شایسته و مؤثر برای مازندران انتخاب شود.....
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: مازندران به اندازه کافی تاوان مدیران ضعیف و ناآشنا را پرداخت کرده است.

به گزارش شمال نیوز ، علی‌اصغر یوسف‌نژاد امروز در گفت‌وگویی، اظهار کرد: براساس شرایط اجتماعی و سیاسی بعد از هر انتخاباتی انتظار تغییر و تحول است به گونه‌ای پس از انتخابات نیمی از استاندار استان‌ها تغییر می‌یابد.

وی بیان کرد: در مازندران مجمع نمایندگان و گروه‌های سیاسی، انجمن‌های شناسنامه‌دار رسمی براساس شناخت فردی و دیدگاهی که داشتند احساس تکلیف کرده تا افرادی به‌عنوان پیشنهاد معرفی شوند که البته تصمیم‌گیری با دولت و وزارت کشور است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این پیشنهاد با دولت و وزارت کشور بوده که این پیشنهاد به‌عنوان مشورت برای انتخاب بهتر بوده و تصمیم‌گیری نهایی با دولت، وزارت کشور و هیأت وزیران است.

این مسؤول ادامه داد: مجمع نمایندگان مازندران پیشنهاد دادیم ستاد انتخابات و گروه‌های سیاسی براساس ظرفیت‌ها و شعارهای داده شده معرفی کرده تا فرد مناسب، شایسته و مؤثر برای مازندران انتخاب شود.

یوسف‌نژاد با اعلام اینکه مازندران به اندازه کافی تاوان مدیران ضعیف و ناآشنا را پرداخت کرده است، افزود: براساس واقعیت‌ها و شعارهای رئیس‌جمهور مردم انتظار برنامه از رئیس‌جمهور دارند و با توجه به شرایط اقلیمی، توانمندی، ظرفیت و موقعیت‌های اقتصادی و سیاسی موجود در استان فرد شایسته‌ای باید از این ظرفیت‌ها به‌نفع رفاه توسعه استان بکارگیری کند.

وی در پایان گفت: مجمع نمایندگان مازندران نیز پیگیری‌های لازم را در این زمینه داشتند و نشست‌های با مسؤولان وزارت کشور برگزار شده تا در فرآیند تصمیم‌گیری تسریع و تعجیل شود./ فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند 27 مهر 1396
آقای یوسف نژاد عزیز جنابعالی هم حامی مدیران ضعیف هستید که همچنان حمایت میکنی از مدیر کل پشتیبانی امور دام استان
نا شناس 27 مهر 1396
جناب دکتر یوسف نژاد لطفا از اساتید با تجربه دانشگاه کمک بگیرید.میلاد سعیدی فردوس ساری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.