.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با انتقاد نماینده کارگران ساختمانی از نمایندگان بابل در مجلس ؛
عدم تحقق وعده مسؤولان در شبانه‌روزی شدن درمانگاه تامین اجتماعی بابل
شمال نیوز : وی با اشاره اینکه کارگران ضعیف‌ترین و کم درآمدترین قشر جامعه هستند، افزود: با وجود مشکلات اقتصادی این قشر تاثیرگذار جامعه، اما در هر شرایطی سهم خود را از یک سوم حق بیمه درمان تامین اجتماعی پرداخت می‌کنند در حالی که از کمترین خدمات برخوردارند.....

شمال نیوز : رئیس انجمن کارگران ساختمانی بابل از بی‌توجهی نمایندگان بابل در مجلس به مطالبات کارگران اشاره کرد و گفت: وعده مسؤولان در شبانه‌روزی کردن درمانگاه پلی‌کلینیک تامین اجتماعی در بابل محقق نشد.

به گزارش شمال نیوز ، مهدی پورچالی امروز در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد درمانگاه تامین اجتماعی در بابل به شکل شبانه‌روزی در خدمت کارگران ساختمانی باشد که تنها مدتی تا ساعت 12 شب به کارگران خدمات دهی می‌کرد که در حال حاضر به ساعت چهار تقلیل یافت.

وی با اشاره اینکه کارگران ضعیف‌ترین و کم درآمدترین قشر جامعه هستند، افزود: با وجود مشکلات اقتصادی این قشر تاثیرگذار جامعه، اما در هر شرایطی سهم خود را از یک سوم حق بیمه درمان تامین اجتماعی پرداخت می‌کنند در حالی که از کمترین خدمات برخوردارند.

 رئیس انجمن کارگران ساختمانی بابل گفت: با وجود تعداد زیاد بیمه شدگان اما این شهرستان نه تنها فاقد بیمارستان است بلکه از یک درمانگاه که قرار بود به صورت شبانه‌روزی ارائه خدمات به بیمه شده‌ها کند عملا بعد ساعت چهار تعطیل می‌شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: مسؤولان این درمانگاه بجای دلسوزی از مردم و کارگران بیمه شده، دلسوز سازمان تامین اجتماعی بوده و مدعی هستند فعالیت شبانه‌روزی درمانگاه برای سازمان هزینه‌بر است.

پورچالی یادآور شد: چطور در شهرهای اطراف، بیمارستان با تمام امکانات برای کارگران فراهم است ولی برای سازمان هزینه‌بر نیست اما فعالیت یک پلی کلینیک کوچک در این شهرستان برای سازمان تامین اجتماعی هزینه‌بر است.

وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل کم کاری مسؤولان پلی کلینک عدم توجه دو نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی به قشر ضعیف و آسیب‌پذیر یعنی کارگران است، گفت: درخواست ما از دو نماینده شهر بررسی این موضوع و پیگیری برای شبانه‌روزی کردن پلی کلینیک درمانگاه تامین اجتماعی بابل و حتی تبدیل آن به بیمارستان بوده که این کمترین حق کارگران است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.