.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته امروز در محورهای مازندران
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته امروز در محورهای مواصلاتی مازندران آغاز شد.

به گزارش شمال نیوز،علی‌رضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است و از لحاظ جوی نیز مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته امروز در محورهای مواصلاتی مازندران، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و از ساعت هشت تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت تردد تریلر و اتوبوس با توجه به وضعیت راه و فقدان ایمنی کافی در برخی پیچ‌ها در محور سمنان ـ مازندران همچنان ادامه دارد، افزود: تردد تمامی تریلرها به‌ جزو حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

این مسؤول با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس همچنان ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی درباره انسداد شبانه محور کندوان، تصریح کرد: این محدودیت روزهای شنبه، یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت 21:30 تا ساعت بامداد روز بعد در این محور اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انسداد شبانه محور کندوان تا 10 آذر ماه امسال ادامه دارد، بیان کرد: طی این مدت محورهای هراز و سوادکوه به‌عنوان محورهای جایگزین اعلام شدند.

رئیس پلیس راه مازندران اظهار کرد: با توجه به اینکه پاییز فصل بارانی است همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ برای رانندگان ضروری است که در صورت همراه نداشتن جریمه خواهند شد.

قدمی با بیان اینکه رانندگان قبل از تردد از وضعیت راه‌های مازندران استعلام دریافت کنند، خاطرنشان کرد:  پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز و رعایت سرعت مطمئنه و همچنین رعایت فاصله طولی و پرهیز از عجله و شتاب از توصیه‌های پلیس بوده که لازم است رانندگان با توجه به آن و همکاری  با پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.