.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سهم مازندران از بازار نشر ۷۵۰ هزار جلد کتاب است
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران سهم استان را در بازار نشر ۳۱۵ کتاب با ۷۵۰ هزار جلد اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز، عباس زارع صبح سه چهارشنبه در نشست برنامه ریزی نمایشگاه کتاب اظهار داشت: ۳۱۵ عنوان کتاب با شمارگان ۷۵۰ هزار جلد سهم ناشران مازندران از بازار نشر در نیم سال نخست سال بوده است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: تاکنون ۱۹۷ ناشر موفق به دریافت پروانه نشر شده‌اند که ازاین‌بین ۱۳۲ ناشر فعال در استان مازندران در حال فعالیت هستند و در حال حاضر سامانه الکترونیکی صدور مجوز موسوم بهtoken در اختیار صد ناشر استان قرارگرفته است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به هفته کتاب جمهوری اسلامی تاریخ برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرهای استان را ۱۰ الی ۱۱ آبان ماه سال جاری دانست و افزود: امسال به‌غیراز محیط نمایشگاهی مرسوم علاقه‌مندان می‌توانند از شرایط نمایشگاهی در کتابخانه‌های استان نیز استفاده کنند.

مسئول کتاب و انتشارات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز یکی از مؤلفه‌های پیشرفت و غنی بودن فرهنگ جامعه را میزان مطالعه افراد آن جامعه دانست و گفت: در راستای تشویق جوانان به کتاب‌خوانی طرح دومین جام باشگاه‌های کتاب و کتاب‌خوانی در سه شهر ساری، بابل و بهشهر بین ۱۲ باشگاه آغازشده است.

کبری خلیلی افزود: در این دوره شرکت‌کنندگان با کتاب‌خوانی و ارسال نامه به نویسنده به تهیه فیلم کوتاه موبایلی می‌پردازند که پس از داوری و انتخاب مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

وی از خرید کتاب ناشران جهت حمایت از بازار نشر خبر داد و گفت: جهت حمایت از کتاب‌فروشی‌های استان وام بانکی از ۳۰۰ میلیون ریال به بالا برای تأسیس، تجهیز و نوسازی کتاب‌فروشی‌ها اختصاص می یابدو تاکنون ۱۰ کتاب‌فروشی درسطح استان از این تسهیلات استفاده کرده‌اند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.355 seconds.