.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیش‌بینی هوایی صاف همراه با افزایش دما تا پایان هفته در مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: هوای استان تا پایان هفته جاری همراه با افزایش دما به‌صورت صاف تا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شمال نیوز،احمد اسدی امروز اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های هواشناسی امروز تا روز جمعه انتظار داریم جو پایداری در آسمان مازندران حاکم است و هوای استان به‌صورت صاف تا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: بیشینه دمای هوا نیز طی 24 ساعت گذشته مربوط به گلوگاه 21، قائم‌شهر، بابلسر، بندر امیرآباد و دشت‌‌ناز 20 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دمای هوا نیز مربوط به بلده با 2 درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اعلام اینکه همچنین افزایش نسبی دمای هوا نیز اتفاق می‌افتد، اضافه کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از جمعه شب به شنبه با عبور موج کم و بیش ناپایدار انتظار داریم شاهد افزایش ابر، وزش باد به‌ویژه در مناطق غربی و رگبارهای پراکنده باشیم که مقدار بارش‌ها قابل ملاحظه نیست.

اسدی یادآور شد: همچنین دمای هوا روز سه‌شنبه به دوشنبه در مناطق جلگه‌ای و ساحلی 10 درجه و در ارتفاعات تا 15 درجه سانتی‌گراد کاهش یافت.

وی در پایان گفت: دریای مازندران امروز و فردا به‌صورت نسبتاً مواج و روز جمعه موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.196 seconds.