.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
10 دستگاه اتوبوس برای حضور هواداران نساجی در ورزشگاه آزادی
رئیس شورای اسلامی قائم‌شهر گفت: تعداد 10 دستگاه اتوبوس برای حضور هواداران نساجی در ورزشگاه آزادی برای رویایی نساجی مازندران با استقلال تهران در جام حذفی در نظر گرفته شده است.

به گزارش شمال نیوز، افشین حسین‌زاده طی گفت‌و‌گویی با بیان اینکه تیم پرسابقه و ریشه‌دار نساجی در این فصل با مدیریت و رهبری خوب، نتایج هوادارپسندی را تاکنون به‌دست آورده است، اظهار کرد: اعضای شورا در این دوره تمام تلاش خود را برای سربلندی این تیم انجام خواهند داد.

وی افزود: با توجه به اینکه نساجی هواداران پرشوری دارد که می‌خواهند از نزدیک شاهد بازی تیم محبوب خود در مقابل تیم استقلال تهران از سری رقابت‌های جام حذفی باشند، تعداد ۱۰ دستگاه اتوبوس در اختیار کانون هواداران برای همراهی این تیم بزرگ قرار می‌دهیم.

رئیس شورای اسلامی قائم‌شهر تصریح کرد: قبل از دیدار با استقلال تهران، دیدار سنگینی مقابل تیم مس کرمان خواهیم داشت که امیدواریم با پیروزی این تیم را پشت سر بگذاریم و با روحیه‌ای بهتر در بازی با استقلال حاضر شویم.

حسین‌زاده در پایان با بیان اینکه نساجی با این هواداران لیگ برتری خواهد شد، گفت: اعضای شورای اسلامی قائم‌شهر نیز در حمایت از تیم محبوب شهرمان در ورزشگاه آزادی حاضر شده و از نزدیک شاهد تلاش بازیکنان تیم نساجی خواهیم بود./بلاغ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.259 seconds.