.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برخورد قضایی با ساخت و ساز غیر مجاز در عباس آباد بهشهر
مزایده و فروش غیرقانونی ۲۸ هزار مترمربع از زمین عباس آباد بهشهر با ورود دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان مازندران به عنوان مدعی العموم جلوگیری شد.

به گزارش شمال نیوز ،  حجت الاسلام جعفری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران گفت: فروش ۲۸ هزار مترمربع از زمین عباس آباد بهشهر که مالک خصوصی با تفکیک، این زمین را در یک آگهی فروش به مزایده گذاشته بود با ورود دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان مازندران به عنوان مدعی العموم فعلاً منتفی شده است.

وی افزود:این زمین با کاربری غیر کشاورزی، متعلق به اداره زندان بهشهر بود که طبق مستندات ارائه شده از طریق مزایده به شخصی حقیقی واگذار شد.

حجت الاسلام جعفری گفت: مالک زمین ذکر شده در پی تفکیک و ساخت و ساز مسکونی یا تجاری بود که با ورود دستگاه قضایی از ساخت و ساز غیرمجاز توسط وی جلوگیری به عمل آمد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران گفت: نامبرده متعهد شد هیچ اقدامی نسبت به تفکیک اراضی و فروش آن انجام نداده و هرگونه اقدامات بعدی از جانب ایشان منوط به دریافت مجوز‌های لازم از دستگا‌های متولی از جمله میراث فرهنگی و دیگر ارگان‌ها با نظارت دادستانی خواهد بود./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.