.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تحلیل پیرامون یک تقسیم بندی پارلمانی ؛
از شهرداری تا استانداری ؛ سهم خواهی دو نماینده مرکز استان !
شمال نیوز : جالب است بدانید که تربتی نژاد و هزارجریبی در مورد انتخاب استاندار نیز با هم تقسیم کار کردند ، یعنی تربتی نژاد در بازی انتخاب استاندار و هزارجریبی در بازی انتخاب شهردار بازیگر اصلی بودند....

شمال نیوز : بازی انتخاب مدیران رده بالای استان گلستان در دولت دوازدهم به پایان رسید و دو منصب مهم استان مقامات خود را شناخت .

سید مناف هاشمی استاندار و سید محمد علی ثابت قدم شهردار گرگان شدند ، علاوه بر اهمیت جایگاه استانداری گلستان ، شهرداری گرگان نیز از این منظر اهمیت دارد که یک چهارم جمعیت استان را در خود جای داده و شخصیتها و اماکن سیاسی و اجتماعی استان در این شهر قرار گرفته و مهمتر اینکه بودجه شهرداری گرگان از بودجه عمرانی استان نیز بیشتر است .

اما نحوه انتخاب این دو نفر ، بررسی تحولاتی که در این دو ماه گذشت و مهمتر از همه بازیگران اصلی این بازی نشان می دهد که برخی افراد نقش های مهمتری را ایفا کردند که عمدتا در چهارچوب سود و منافع شخصی ارزیابی می شود نه دلسوزی برای نظام و کسب منفعت برای مردم .

مجمع نمایندگان که یک ضلع انتخاب استاندار بود با محوریت تربتی نژاد نماینده مرکز استان و دبیر مجمع نمایندگان استان بالاخره روی مناف هاشمی به تفاهم رسید در حالیکه تا قبل از این بر روی گزینه بومی تاکید داشتند . تربتی نژاد هم قطعا در این راه مسائلی را لحاظ کرد که شاید مهمترین آن حفظ جایگاه نمایندگی و تقویت و تداوم آن برای دوره بعدی مجلس باشد .

اما در عرصه شهرداری گرگان نیز برخی افراد زیرکانه این بازی را مدیریت کردند که البته از تیررس کانال های تلگرامی وسایتهای خبری دور نمادند و بارها نامشان آورده شد . محمود ربیعی و نبی هزارجریبی به نوعی در مسیر عزل حسین صادقلو شهردار محبوب گرگان و به کرسی نشاندن ثابت قدم پیشانی سفید بودند .

بازی 50 روزه انتخاب شهردار گرگان هم روز گذشته به پایان رسید و در حالیکه از همان اول هم معلوم بود گزینه چه کسانی شهردار گرگان می شود اما طی فراخوانی 51 نفر ثبت نام کردند و از 19 نفر برنامه خواسته شد و مدت زمان زیادی نیز در صحن شورا ارائه برنامه گردید اما در عین اینکه شایستگان زیادی بودند اما باز این گزینه " نبی هزارجریبی" بود که توانست شهردار گرگان شود .

یکی از افرادی که در طول این ایام به شدت طرفدار ثابت قدم بود "حمیدرضا آقا ملایی" یار غار این روزهای نبی هزارجریبی است . در واقع تا شنیده می شود که نبی هزارجریبی در حال سفر به گرگان است ، این آقاملایی است که شتابزده خود را به فرودگاه می رساند و در طول لحظاتی که هزارجریبی در گرگان است دمی او را رها نمی کند .

براحتی از این موضوع و اصرار آقاملایی برای انتخاب ثابت قدم می شود فهمید که ثابت قدم گزینه اصلی هزارجریبی بود و ربیعی ، یوسفی ، عبداللهی و کاظم نژاد هم همین عقیده را داشتند اما آن را علنی نکردند و این بازی را در ذهن خود ادامه دادند تا روز موعود دین خود را به محمود ربیعی و نبی هزارجریبی ادا کنند .

ذکر این نکته هم جالب است بدانید که تربتی نژاد و هزارجریبی در مورد انتخاب استاندار نیز با هم تقسیم کار و تشریک مساعی کردند ، یعنی تربتی نژاد در بازی انتخاب استاندار و هزارجریبی در بازی انتخاب شهردار بازیگر اصلی بودند و به نوعی سهم خودشان را مشخص کردند .

حتما دیدید که هزارجریبی در انتخاب استاندار هیچ کجا در عکسهایی که از جردن و ... پخش شد نبود و اصلا هیچ موضع و مصاحبه ای هم نداشت و بالعکس در عرصه انتخاب شهردار گرگان خیلی فعال بود  ، از آن طرف تربتی نژاد در عرصه انتخاب استاندار فعال بود و در عرص انتخاب شهردار سعی کرد دوری کند ./ گلستان ما


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.558 seconds.