.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعیین تکلیف برای دولت درتعیین استاندار ،فرصت یاتهدید

شمال نیوز: موضوع فعال شدن برخی افراد وگروهها در ایامی که دولت درحال انجام انجام تغییرات در سطوح مدیریتی کلان ،پس از انتخابات است ،امری طبیعی است وانتفاق جدیدی در کشور محسوب نمی شود.البته شدت وضعف ان در تمام استنها یکی نبوده و دیپلماسی رسانه ها واحزاب در نقاط مختلف کشور نیز باابن تحولات متفاوت است.اینکه چه نوع واکنشی از سوی صاحبان قدرت ،احزاب ،انجمن ها و...دراین برهه انجام می دهند از دیدگاه این رسانه مورد بررسی قرارمیگیرد.

دسته ای ازافراد که مخالفان استاندار فعلی را تشکیل می دهند خودچندین گروه را شامل میشوند و فرض براینکه آنان افرادی دلسوز برای استان بوده وچشم انداز خیزخواهانه ای برای توسعه استان داشته باشند این سوال راباید ازانان پرسید که

-1آیا از طریق مقامات عالیه استان ازجمله دبیرمجمع نمایندگان استان مازندران و نماینده محترم ولی فقیه دراستان نمی شود دیدگاهتان را منعکس کنید که مسائل داخلی حل شده و تصویر بهتری از انسجام استان درذهن دولتمردان نقش بندد؟

2-ایا با تعیین تکلیف و تحت فشارقراردادن دولت ورئیس جمهورمحترم آنها تاکنون نتیجه مثبتی گرفته شده که این مورد دومین بارباشد؟

3- ایا نمیتوان با اتخاذ دیپلماسی منطقی واخلاق مدارانه و محترم شمردن خدمات وزحمات مدیرانی که فرزندان این استان هستند و درهرصورت وباهرکارنامه دردوران سخت تحریم های اقتصادی ،4سال استان را اداره نموده اندنظزگاههای خودرا منعکس نمائید که خدای ناکرده ابروی مومنان را خدشه دارنکیند ؟

4-آیا با تخریب و کوچک شمردن خدمات هم استانیها ،موجبات سوءاستفاده دیگر ان را فراهم ننموده ایم تاازاین اب گل الود جریانات دیگر بهره مند نشوند و جلوی رشد دیگر نخبگان استان گرفته نشود که سراسر ایران مارا متهم به عدم انسجام نکنند ودستاورد ان همین عدم توفیق در ایجادمنطقه ازاد اقتصادی است.

 

باید عنوان نمود تعیین‌تکلیف برای دولت بدین منظور که استاندار در بازه زمانی مشخصی و با مختصات خاصی صورت پذیرد وگذاشتن ضمانت اجرایی برای عدم انجام ان نوعی دخالت در انجام وظیفه قوه مجریه است ورویه متعارف ان پیگیری امرازطریق خانه ملت است تا منافع استانی لحاظ گردد .

برخی اقایان متولی احزاب که دراستانه انتخابات با پس ازان فعال شده اند و همه می دانند جز جلسات آبکی بدون دستاورد برای اعضا کاری نکرده اند و بالفرض که فرد موردنظرشان هم انتخاب شود یک تیم تخصصی برنامه دار ندارند و اگر هدفشان هم توسعه استان بود و بدنبال معامله نبودند راهکاروبرنامه جامعی را دراین چهارسال ارائه مینمودندبهتراست با نمایش وحدت محبوبیت بیشتری در بین جامعه مخاطبان و اعضا خودشان ایجادکنند شاید اراین همگرایی دولتمردان بیشتربه فکر مطالبات انان بیفتند.

دکترربیع فلاح، استاندار فعلی سینه ای گشاده دارد و خودرا فاقد اشکال ندانسته و با سعه صدر ار منتقدین استقبال میکند اما نگاه جزیره ای ،اهداف شخصی ،کسب موقعیت اجتماعی دلایل خداپسندانه ای نیست که براساس ان وی راکه ازاولین مازندرانی هایی که در دولت هایی که جایی برای شمالی ها درنظر نمیگرفتند به معاونت وزارتخانه منصوب گردید، مورد اماج تهمت و تخریب قراردهیم و نخبه کشی کنیم و حمیت استانی حکم میکند تا با حفظ احترام وحمایت ازوی ظزفیتی بسازیم تا در مناسب بالاتر به توسعه استان کمک نمایند.

برخی افراد که مصداق ضرب المثل فلانی را به ده راه نمی داند سراغ کدخدارا میگرفت ، تقلای پوج کرده وازطرف مردم استان سخن میگویندو باادبیات فضای ملتهب سیاسی زورکی میخواهند فضای ازام سیاسی استان را ملتهب جلوه بدهند درحالیکه بااین توهمات موجب فرصت سوزی میشوند .

امیرحسین حق جو


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.