.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روایت رحمانی فضلی از سم مهلک استانداران در معارفه استاندار گیلان ؛
وزیر کشور: استاندار در برخی از مواقع یک چیز هایی را نباید ببیند !
شمال نیوز : وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار گیلان بابیان اینکه بابیان اینکه پرداختن به مسائل حاشیه ای برای استانداران سم مهلک است گفت: استان گیلان ظرفیت معین بودن دو استان دیگر را دارد.....

شمال نیوز : عبدالرضا رحمانی فضلی عصر امروز در آئین تودیع و معارفه استاندار گیلان در سالن غدیر تاکید بر اصل هماهنگی بین مسئولان اظهار کرد: تعامل استانداران باید در راستای تقویت اهداف و پیشرفت استان‌ها باشد.

به گزارش شمال نیوز ،  وزیر کشور گفت: اگر روابط و تعامل سازنده با بخش خصوصی نداشته باشیم و سرمایه‌گذار را جذب نکنیم یقینا نمی توان موفق شد چون اکنون قیمت نفت به بیش از نصف کاهش یافته است.

 رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت نیوری انسانی فعال استفاده شود، گفت: باید در بدنه دولت کسانی که دل در گرو مرذم دارد با هر گرایش فکر و با مشی اعتدال استفاده شود.

 وی با تاکید بر اینکه ما با مردم تعهد بسته ایم تا مطالبات آنها را پیگیری کنیم گفت: اکنون مطالبه اصلی مرد بهبود اشتغال، رفع بیکاری و بهبود کسب و کار است.

 وزیر کشور با اشاره به اینکه کشور از انباشت بیماری رنج می برد گفت: طبق برنامه مجلس باید حدود 10 درصد افزایش اشتغال علاوه بر 800 هزار شغل در کشور داشته باشیم.

 رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه استاندار باید با روحیه پدرانه و با محبت و علاقه در استان برخورد کند، گفت: استاندار در برخی از موقع یک چیز هایی را نباید ببیند و نقطه اشتراک همه‌ی ما در گیلان باید خدمت به مردم، تقویت اسلام و نظام جمعری اسلامی باسد و هر اقدامی خلاف موارد مدچذکور خیانت است.

 وی با تایکد به اینکه رشد این استان باعث تعالی مدیران است، گفت: اگر خدای نکرده در این استان ظلمی بشود و کم کاری هایی دیده شود همه مقصر هستیم و باید تلاش کرد تا با همکاری ظرفیت‌های این استان را ارتقا داد.

 وزیر کشور بابیان اینکه استان گیلان ظرفیت استان معین دو استان دیگر را نیز دارد گفت: اک.ن به دلیل برنامه‌ریزی های غلط عدم توازن را در بسیاری از استان‌ها شاهد هستیم که در همه‌ی حوزه ها خود را نشان داده است و نتیجه آن مهاجرت های سرسام آور، حاشیه نشینی، بزه کاری ها و غیره است.

 وی بابیان اینکه بابیان اینکه پرداختن به مسائل حاشیه ای برای استانداران سم مهلک است گفت: استان گیلان ظرفیت معین بودن دو استان دیگر را دارد.

 رحمانی فضلی با اشاره به کاهش تورم در کشور گفت: پس از برجام شاهد گشایش های زیادی شدیم هر چند تهدیدات و تنش هایی در این راستا وجود دارد اما تجربه جمهوری اسلامی به بیش از چهل سال می رسد و ما توفیقاتی زیادی را می توانیم درآینده کسب کنیم. / فارس

22


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.768 seconds.