.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
الهلال 4- پرسپولیس 0
باخت سنگین پرسپولیس مقابل الهلال
شمال نیوز : عمرالخریبین توانست با هت تریک خود یک شب تلخ برای برانکو ایوانکوویچ و شاگردانش رقم بزند و تکلیف دیدار نیمه نهایی را در بازی رفت تا حدود زیادی مشخص کند.

شمال نیوز : پرسپولیس که امیدوار بود همچون دو دیدار قبلی خود برابر الهلال در مرحله گروهی بتواند پا به پای حریف پیش برود، در نهایت در یک بازی دور از انتظار با عملکردی غیر قابل دفاع با چهار گل شکست خوردند تا امیدواری آنها به بازی برگشت به کمترین حد ممکن برسد.

 


شرح بازی:

پرسپولیس نیمه اول را با نتیجه دو بر صفر واگذار کرد، اما 10 نفره شدن حریف می‌توانست شرایط را به سود سرخپوشان تغییر دهد که اشتباهات مهلک بازیکنان دفاعی در نهایت باعث شد نیمه دوم را به بدترین شکل ممکن دنبال کند و در نهایت با دریافت دو گل دیگر با شکست چهار بر صفر کمترین امیدواری را برای بازی برگشت در اردوی خود شاهد باشد.



دقایق حساس:

دقیقه 3: اولین حرکت جدی این بازی توسط پرسپولیس و با ارسال علیپور برای منشا همراه شد که مدافع الهلال توپ را با ضربه سر به دروازه‌بان تیمش سپرد.


دقیقه 7: اشتباهات پیاپی خط دفاعی پرسپولیس در نهایت در موقعیتی فوق العاده توپ را در اختیار ادواردو قرار داد که بیرانوند با واکنشی فوق العاده توپ را از آن خود کرد.


دقیقه 18: شوت از روی خط محوطه جریمه و از سمت چپ دروازه پرسپولیس توسط میلیسی با اختلافی کم و زمینی راهی اوت شد.
دقیقه 19: وحید امیری در موقعیتی خوب در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و ضربه سر ضرب خود را نواخت که المعیوف آن را از آن خود کرد.


دقیقه 46: احمد نوراللهی که در ابتدای نیمه اول راهی زمین شده بود، با ارسال کرنر خود علیپور را صاحب موقعیت سرزنی کرد که ضربه او راهی اوت شد.


دقیقه 64: بشار رسن در اولین حرکت خود بعد از حضور در ترکیب با یک حرکت تکنیکی در نهایت قصد داشت توپ را در اختیار نوراللهی در شش قدم قرار دهد که مدافع الهلال زودتر از این بازیکن توپ را در اختیار گلر خود قرار داد.


دقیقه 65: منشا قصد داشت از زاویه بسته دروازه معیوف را باز کند که با واکنش دروازه بان الهلال یک کرنر برای پرسپولیس شکل گرفت.
دقیقه 75: احمد نوراللهی بهترین فرصت گلزنی را درون هجده قدم با ضربه ای که با دفع دروازه بان الهلال همراه شد از دست داد.
دقیقه 79: اینبار هم ارسال ضربه کرنر از سمت راست و ضربه علی علیپور که راهی به دروازه نیافت و در اختیار دروازه بان قرار گرفت.



اتفاق ویژه:

پرسپولیس در شرایطی که امیدوار بود در تاریخی‌ترین شرایط خود راهی فینال آسیا شود، مقابل الهلال عربستان به سد بزرگی خورد و در نهایت رویای آنها اکنون کمرنگ تر از گذشته شد. یک شکست تلخ بزرگترین اتفاق برای تیم برانکو بود که کمتر به باخت عادت داشت.

بعد از مدت‌ها یک بازیکن موفق شد برابر پرسپولیس هت تریک کند و از این حیث یک اتفاق ویژه به نام خود ثبت کند.


بازیکن برتر:

در شرایطی که به نظر می‌رسید کارلوس ادواردو با توجه به درخشش در بازی مقابل العین ستاره الهلال در جدال با پرسپولیس باشد، این عمر الخریبین بود که بار دیگر یک شب تاریخی را به نام خود کرد و موفق به ثبت سه گل برابر مدافعان و دروازه‌بان سرخپوش شد.

مهاجم شماره 77 الهلال بهترین سود را از عدم هماهنگی و آشفتگی خط دفاعی پرسپولیس و دروازه‌بان این تیم برد و برای دومین بار پیاپی تیمش را صاحب مهاجمی با عنوان هت تریک کننده کرد تا مرد اول این میدان لقب گیرد.

 

حواشی:

 

* هواداران عربستانی همانند همیشه با بلندگوهای خود روی سکوها حاضر هستند و با سر و صدای شدید به تشویق بازیکنان خود مشغول هستند.


* در اتفاقی عجیب و جالب توجه هواداران ایرانی نیز از بلندگو سود برده‌اند تا از این حیث بتوانند با رقیب آبی‌پوش خود جدال داشته باشند.


* هواداران پرسپولیس برخلاف دیدار مقابل الاهلی عربستان در این بازی استقبال خوبی از این دیدار نداشتند و تعداد کمتری نسبت به آن دیدار در سکوهای بن زاید به خود اختصاص داده‌اند.


نکته‌ها:


* برانکو ایوانکوویچ در این دیدار محمد انصاری، کمال کامیابی نیا و مهدی طارمی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.


* گادوین منشا برای اولین بار در این رقابت‌ها جواز حضور ثابت در ترکیب سرخپوشان را به دست آورده است. شایان مصلح نیز چنین شرایطی دارد و اولین حضور فیکس خود را تجربه می‌کند.


* سیدجلال حسینی علیرغم وعده در خصوص بازگشت به ترکیب پرسپولیس و برطرف شدن مصدومیتش در این جدال غایب است.


* محسن ربیع خواه بار دیگر تغییر پست داده و اینبار در غیاب کمال کامیابی نیا در پست هافبک دفاعی به کار گرفته شده است.


* شایان مصلح نیز با حضور در پست دفاع چپ، دیگر تغییر برانکو ایوانکوویچ محسوب می‌شود. حسین ماهینی نیز به دفاع میانی رفته و در این بازی با بازوبند کاپیتانی کار سختی مقابل شاگردان رامون دیاز خواهد داشت.


* علیرضا بیرانوند این شانس را خواهد داشت تا با کلین شیت در این دیدار به برترین آمار در این رقابت‌ها دست یابد و با 5 بار بسته نگه داشتن دروازه‌اش شرایط خوبی را به خود اختصاص دهد.


* گادوین منشا با 2 گل زده در دو دیدار اخیر اکنون در سودای سومین گل پیاپی در این رقابت‌هاست.


* محسن مسلمان و علی علیپور با سه پاس گل در صدر برترین پاسورهای تیم خود قرار دارند و باید دید درغیاب بهترین گلزن تیم خود چه عملکردی خواهند داشت.


* تعداد هواداران الهلالی کمی بیشتر از پرسپولیسی هاست. در حالی که آنها شش ردیف سکوها را پر کرده اند چهار ردیف از سکوها را هواداران پرسپولیس به خود اختصاص دادند.


*تعداد خبرنگاران حاضر در این دیدار به نسبت دیدار قبلی بسیار بیشتر شده است. در حالی که بازی قبلی تنها سه خبرنگار در ورزشگاه حضور داشتند در این دیدار بیش از 10 خبرنگار در ورزشگاه حضور دارند.


* برخلاف دیدار قبلی برابر الاهلی، این بار از خبرنگاران حاضر در ورزشگاه پذیرایی خوبی شد.


* هواداران عربستانی با بلندگوهای معروف خود پس از حضور در ورزشگاه به تشویق تیمشان می پردازند.


* هواداران دشداشه پوش الهلال با پرچم های آبی رنگ، تصویر جالبی در ورزشگاه بن زاید به وجود آوردند.


* هواداران ایرانی نیز برای اولین بار در این دیدار از بلندگوی دستی برای تشویق بازیکنان استفاده می کنند.


* با ورود تیم ها به زمین تشویق شکل کاملا جدی به خود گرفت. هر دو طرف با شور و هیاهو به تشویق تیم شان پرداختند و جالب اینکه ایرانی ها زودتر از همتاهای خود با بلندگو شروع به تشویق کردند.


* در دقایق ابتدایی پس از آنکه احمدزاده توپ بازیکن الهلالی را از آن خود کرد هواداران عربستانی با سوت های ممتد وی را دنبال کردند.
* بعد از اولین حمله پرسپولیسی ها روی دروازه الهلال، علی علیپور اولین بازیکنی بود که توسط هواداران ایرانی حاضر در ورزشگاه تشویق شد. / ورزش سه

22


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.