.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون بنیاد مسکن: 3 میلیون خانوار مستاجر و زیر خط فقر داریم
شمال نیوز : معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه وضعیت مسکن کشور همچنان نیازمند کمک جدی همه دستگاه‌هاست، گفت: 19 میلیون نفر در کشور بدمسکن هستند.

شمال نیوز : جواد حق‌شناس عصر امروز در آئین افتتاح پروژه مسکن 66 واحدی مهستان در شهرستان گنبدکاووس که با حضور مدیران و مسوولان ارشد استانی و شهرستانی برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله(ع) و عرض تسلیت به همه محبان اهل بیت(ع)، اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همواره در طی سال‌های متمادی در کنار مردم بوده و تلاش کرده است تا با خدمت صادقانه به مردم همواره مورد عنایت و اعتماد مردم قرار داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه مردم به عنوان مشارکت کننده اصلی در طرح‌های بنیاد مسکن هستند، افزود: یکی از محورهای موفقیت و پیشرفت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کشور در طی سال‌های اخیر بدون تردید خود مردم عزیز کشورمان بوده‌اند که همواره در صحنه‌های مختلف به میدان آمده‌اند و نقش خود را به درستی ایفا کرده‌اند.

 

معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه طبق آمار موجود در حال حاضر بیش از 3 میلیون خانواده مستاجر و زیر خط فقر هستند، ادامه داد: علاوه بر این تعداد 19 میلیون نفر نیز به بدمسکنی دچار هستند که نشان می‌دهد با وجود همه تلاش‌ها همچنان نهضت انقلابی بنیاد مسکن برای ساخت و آبادانی کشور ادامه داشته باشد.

 

حق شناس با اشاره به اینکه پشتوانه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حساب 100 امام راحل، فرمان امام خمینی(ره) و روح پرفتوح ایشان است، تصریح کرد: همکاری با مردم به عنوان پشتوانه مردمی را نیز باید به عنوان محور اصلی و پشتوانه مردمی بنیاد مسکن مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با تقدیر از اعتماد دولت به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حوزه ساخت مسکن اجتماعی، اضافه کرد: دولت در حوزه ساخت مسکن اجتماعی و حمایتی سالانه 100 هزار واحد مسکونی را برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گذاشته است که تاکنون در این آزمون نیز سربلند بوده‌ایم.

 

معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه در حوزه مسکن مهر نیز ما توانسته‌ایم کمک بزرگی به دولت کنیم، گفت: تاکنون بالغ بر 34 هزار واحد مسکن کوچک در کنار 300 هزار واحد مسکن مهر را با سند اعیانی واگذار کرده‌ایم.

 

حق شناس با تاکید بر اینکه دو سال دیرتر از سایر دستگاه‌ها و نهادها در عرصه مسکن مهر ورود پیدا کرده‌ایم، افزود: با این وجود اما از سایر دستگاه‌های دولتی که بسیار زودتر از ما کار را آغاز کرده‌اند، به مراتب جلوتر هستیم.

 

وی از آغاز پروژه ساخت 27 هزار واحد مسکونی توسط معاونت امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر این تعداد، 6 تا 7 هزار واحد مسکونی شهری نیز تاکنون به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.