.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سن مدیران دولتی کاهش می‌یابد!
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری استخدامی کشور از کاهش سن مدیران دولتی تا پایان دولت دوازدهم خبر داد.

شمال نیوز: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری استخدامی کشور با تأکید براینکه دولت بنا دارد تا پایان برنامه ششم توسعه ۱۳ سال سن مدیران کشور را کاهش دهد، گفت: ۸ سال از این کاهش سن مدیران کشور تا پایان دولت دوازدهم اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش فارس، جمشید انصاری در نخستین همایش مدیران صنعت برق با اشاره به اینکه وزارت نیرو از جمله دستگاه‌های بسیار خوب در زمینه برنامه‌ریزی برای آموزش و آماده‌سازی نیروهای زبده برای کار است، گفت: دولت تلاش می‌کند و بنا دارد تا پایان برنامه ششم توسعه به میزان 13 سال سن مدیران کشور را کاهش دهد که حدود 8 سال از آن تا پایان این دولت اتفاق خواهد افتاد.

وی تأکید کرد: معمولاً‌ در دنیا دو رویکرد برای به کارگیری و استفاده از مدیران آینده وجود دارد، نخست شناسایی، جذب و آماده‌سازی نیرو از بیرون دستگاه و دوم جذب مدیران کارآزموده و مستعد از درون دستگاه‌ها است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه مدیران آینده باید خلاق و مبتکر فرصت‌های جدید با امکانات موجود در سازمان‌ها باشند، گفت: این مدیران با این اقدام می‌توانند از قواعد نظام سنتی حاکم بر سازمان عبور کرده و سازمان را به جلو هدایت کنند.

انصاری خاطرنشان کرد: آموزش‌های ضمن خدمت کوتاه و میان‌مدت می‌توانند مدیران آینده را به سمت بهره‌وری بیشتر در سازمان و البته بالا بردن قدرت تصمیم‌گیری در سازمان به ویژه در زمان وقوع بحران‌ها کمک کند.

رئیس سازمان اداری استخدامی کشور ادامه داد: استفاده از اصل مدیریت دانش جهت بهره‌مندی از تجارب مدیران گذشته نیز می‌تواند در کارآیی و بهره‌وری سازمان بسیار مؤثر باشد.

به گفته انصاری، نباید فراموش کرد که فرهنگ سازمانی توسط مدیران استقرار و توسعه می‌یابد و نهادینه می‌‌شود. پس پرورش مدیران موفق در توسعه آینده کشور بسیار مؤثر و نقش کلیدی می‌تواند داشته باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.02 seconds.