.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بار دیگر درخشش پیکر بی‌سر...
جوانی که گرچه تنها 25 سال سن داشت اما بزرگی را به رخ جهان کشاند، مردی که امروز پیکر بی‌سرش بر روی دستان مردمان این سرزمین می‌درخشد تا ابد افتخاری بزرگ برای ایران اسلامی خواهد بود.

به گزارش شمال نیوز، این‌ روزها عطر ایران‌زمین، عطر عزایی بزرگ را به خود گرفته‌ است، عطر عزای سرور و سالار شهیدان، اباعبدالله‌حسین (ع) که زمین و زمان در سوگش به عزا نشسته‌ است.

این‌ روزها مرد بزرگ دیگری نیز در کاروان 72 تن یار بی‌سر حسین (ع) در مقابل یزیدیان زمان ایستادگی را معنا کرده‌ است و به هَل مِن ناصر یَنصُرنی امامش پاسخ گفت.

مردی که برای بی‌پناهی زینب کبری (س) به میدان رفت تا نامحرمان کوچک‌ترین اهانتی به بانوی دمشق نکنند، مردی که این‌ روزها مهمان حسین زهرا (ع) است، امروز پیکر پاکش وطن را گلگون کرده‌ است.

بازگشت پیکر بی‌سر شهید محسن حججی که قلب عزاداران حسینی را به عزایی مضاعف سیاه‌پوش کرده‌ است.

این‌روزها گویا کربلا بار دیگر تکرار شده‌است و پیکر بی‌سر یکی از یاران امام حسین (ع) از صحرای کربلا به ایران بازگشته‌است، گویا ما به استقبال مردی می‌رویم که در عاشورا در مقابل دشمن شیطان‌صفت ایستادگی کرد.

مردی که از فرسنگ‌ها فاصله تاریخی به ندای امامش پاسخ گفت و نگذاشت غربت پسر فاطمه (س) بار دیگر تکرار شود.

لحظه بریدن سر شهید حججی بی‌شک صدای ناله زهرا (س) را بار دیگر شنیده شد، بی‌شک آسمان بار دیگر عاشورا را نظاره‌کرد، بی‌شک زمین بار دیگر از خون یاران حسین (ع) گلگون شد.

ایران‌ زمین این‌ روزها گویا با عطر شهدای کربلا معطر شده‌ است، این‌ روزها قلب‌ها آن‌چنان با بغض پوشانده شده‌ است که نفس‌ها را بند می‌آورد، مردم از گوشه و کنار به استقبال این یار حسین (ع) می‌روند و خیال‌های تهی یزیدیان زمان را باطل می‌کنند.

مردم ایران‌ زمین مفتخرند که خاک سرزمین‌شان پیکر آسمانی مردی را در خود جای می‌دهد که با دستان حسین زهرا (ع) به دیدار پروردگار شتافت.

شهید حججی اسوه بزرگی برای تمام مردم این سرزمین خواهد بود، تشییع پیکر پاکش با استقبالی بی‌نظیر روبه‌رو خواهد‌ شد زیرا مردم غیور در دل‌های‌شان عاشق اباعبدالله (ع) هستند و برای تمام شهدا نیز احترامی خاص قائلند، مردانی که راه حسین زهرا (ع) را ادامه می‌دهند و در راه حفظ اسلام جان‌فشانی می‌کنند.

این‌روزها زمین و زمان لب به سخن گشوده‌ است و به جوانانی همچون شهید حججی می‌بالد، عاشورای امسال رنگ گلگون‌تری به خود گرفته‌است زیرا مهمانی خاص دارد، بزرگ‌مردی که نگذاشت بی‌بی را به اسارت ببرند، نگذاشت بعد حسین (ع) یتیمی فرزندانش پُررنگ شود.

جوانی که گرچه تنها 25 سال سن داشت اما بزرگی را به رخ جهان کشاند، مردی که امروز پیکر بی‌سرش بر روی دستان مردمان این سرزمین می‌درخشد تا ابد افتخاری بزرگ برای ایران اسلامی خواهد بود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.