.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس :
دولت مشورتی از مجمع نمایندگان مازندران برای انتخاب استاندار نگرفت
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه تاکنون دولت و وزیر کشور مشورتی با اعضای مجمع در ارتباط با استاندار جدید مازندران نگرفت، گفت: برگزاری جلسه مجمع ...

شمال نیوز: علی محمد شاعری در ارتباط با گزینه‌های مطرح شده استانداری مازندران اظهار کرد: اگر دولت بنا تغییر در استانداری مازندران را دارد باید از زحمات ربیع فلاح در استان مازندران تقدیر کرد.

وی با اعلام اینکه هر تغییر در استان مازندران باید به نفع توسعه استان، باشد، تصریح کرد: توسعه مازندران و رفع مشکلات استان یکی از مواردی است که دولت در صورت برنامه تغییر استاندار باید مد نظر قرار دهد.


نماینده مردم شهرستان‌های نکا، بهشهر و گلوگاه در پاسخ به این سؤوال که آیا دولت در ارتباط با تغییر استاندار صحبت‌های با شما انجام داده است، گفت: دولت و وزیر کشور تاکنون در ارتباط با تغییر استاندار و گزینه‌های مد نظر خویش نظر مجمع نمایندگان استان مازندران را دریافت نکردند.


وی اضافه کرد: نمایندگان و اعضای مجمع شناخت مناسبی از نیازها و توانمندی‌ها استان داشته و در صورت تصمیم دولت به تغییر استاندار می‌توانند گزینه مورد نیاز و مناسب استان را به دولت معرفی کرده تا سیاست‌های توسعه محور در مازندران به صورت مناسب‌تر و در زمان مقرر اجرایی شود.


شاعری در پاسخ به سؤوال خبرنگار فارس که نشست مجمع نمایندگان در ارتباط با انتخاب گزینه‌های احتمالی آیا در راستای مشورت وزیر کشور با دولت نبوده است، گفت: این نشست به صورت خودجوش توسط مجمع برگزار شد و دولت در این امر دخیل نبوده است.


وی در پایان گفت: انتظار است دولت دغدغه نمایندگان مجلس مازندران در انتخاب استاندار مازندران را لحاظ کرده و از نظر مشورتی اعضای مجمع نمایندگان مجلس در این ارتباط استفاده کند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جویباری 4 مهر 1396
در شرایط فعلی استان که همه جریان های سیاسی دنبال سهم خود از اخرین دولت آقای روحانی هستند ، منطقی ترین کار ، انتصاب استاندار غیربومی است...
هر استاندار بومی بیاید با این سهم خواهی سیاسیون کاری از پیش نخواهد برد.
ضمن آنکه استان مازندران تاثیرگذاران پشت پرده بسیاری دارد...
چه پایتخت نشین چه ....
نا شناس 4 مهر 1396
بهتر است نمایندگان به جای سهم خواهی از استاندار جدید و لابیهای پشت پرده دنبال مشکلات مردم باشند مسلما دولت در انتخاب استاندار گزینه های مد نظر دارد دنبال مدیرانی که از خود چیزی ندارند بلکه توسط دیگران با خواسته های غیر معقول پا به میدان گذاشته این دولت باید دست آنهایی کت خدامنشی در این استان براه انداختند و در تصمیم و پیشرفت منطقه واسطه گری می کنند باید کنار گذاشته شود این دوره شایسته سالاری باید حاکم شود نه واسطه گری
رضا 4 مهر 1396
خدمت آقای شاعری سلام.
بسیار ممنونیم از شما نمایندگان محترم که اینبار منتظر نوشداروی بعد مرگ سهراب نماندید و اشتباهی که دولت تدبیر در قبال استان مازندران را مرتکب شده و بدون مشورت از نمایندگان، علما و سیاسون دلسوز استان، فقط بواسطه یک معرفی، مازندران را دنده عقب بطرف سقوط سوق دادند، را مرتکب نشدید و قصد کوتاه آمدن هم ندارید، ازشما سپاسگزاریم.
جناب شاعری عزیز، همانطوریکه شما و وکلای بحق مازندرانی ها در مجلس شورای اسلامی مطلعید، استان زرخیز مازندران،با توجه به داشتن تمام معیارها( به غیر از نفت )،فقط چندقدم و آنهم با چاشنی همت و مدیریت جهادی،با پیشرفت فاصله داریم، ولی برداشتن همین چندقدم هم کاریست بس سخت و طاقت فرسا !!!!
آقای نماینده محترم،مردم مازندران امیدوارند که اینبار هم با توجه به سمپاشی های فراوان نسبت به عملکرد دولت تدبیر،رأی بالایی به دکتر روحانی داده و سکان مدیریت کشور را به ایشان سپردند،ما مازندرانی ها را پشیمان نکرده و به داد ما برسند.وظیفه ما شرکت در انتخابات برای حفظ نظامی که جوانان بیشماری را فدا کرده و بعد هم انتخاب دکتر روحانی را به نحو شایسته انجام داده ایم و اکنون نوبت شماست تا نگرانی ما را نسبت به آینده استان به گوش ریاست جمهوری رسانده و تا حصول نتیجه دلخواه مردم ،قدمی پا پس نکشید و همانطور که از شما در کارزار انتخابات حمایت شد،از ما حمایت کرده و حق بحق ما که همان داشتن استانداری با تمام معیارهای شایسته و بایسته است را ادا کنید.
در بین تمام گزینه های مطرح شده در رسانه ها، بالاخص شمال نیوز که به وظیفه ذاتی خود عمل مینماید، ضمن عذرخواهی از دیگر گزینه ها،دکتر عبوری ، بیشترین معیارهایی که برای انتخاب اصلح لازم است را دارا میباشند.
دکتر عبوری؛ با 6 سال مدیریت بر شهرداری ،ساری بین 3شهر برتر در زمینه گردشگری قرار گرفت.
انجام تمام پروژه های شهری بر مبنای صنعت توریسم و گردشگری، علاوه بر اشتغال زایی جوانان ساروی،سیمای شهر را هم دگرگون ساختند. بوستان زیبای ملل،بوستان ولایت،بوستان بانوان،پارک مادر، پارکهای محلات در سرتاسر ساری،زیرگذر فرح آباد،پل شهید نوری،زیرگذر ذغال چال،میانگذر شمالی،پل کابلی داراب،زیرگذرهای بلوار داراب و ...در آینده ای نزدیک، تجهیز و آماده سازی پارک جنگلی سکوتپه و اتمام پیشرفته ترین شهربازی کودکان.
اوج هنر مدیریت دکتر عبوری، قراردادن بعضی از پروژه های شهری در ردیف پروژه های ملی و دریافت بودجه از دولت میباشد.
در خاتمه ذکر این نکته را ضروری میدانم که دکتر عبوری، دانش آموخته مکتب ایثار و شهادت هستند، کسی که در این مکتب، تحصیل و زندگی کرده باشد،هدف او حرکت در مسیر ولایت فقیه است. چپ و راست و اصلاح طلب یا اصولگرا، فقط یک کلمه هستند.
سیاستی منطقی است که باعث پیشرفت و آسایش ملت شود، مردم ساری این آسایش در سایه ولایت را با تمام وجود حس کرده اند.
پارک ولایت هم هدیه رهبری به صبر و حوصله و حمایت همه جانبه سارویها از شهردار عبوری میباشد.
انشاءالله با اجماع وکلای محترم مردم در مجلس،علما و روحانیون گرامی و سیاستمداران دوستدار مازندران و مازندرانی، بر نام دکتر عبوری و حمایتهای مازنی ها از ایشان، در پایان دولت تدبیر، مازندران را بر قله پیشرفت و افتخار خواهیم دید. مطمئنا مازندران،قدردان زحمات و درایت شما نمایندگان عزیز مردم در آینده با شکوه استان خواهند بود.
به امید برافراشته شدن پرچم مازندران واحد و متحد بر قله های پیشرفت و بالندگی مازندرانی ها به این افتخار. انشاءالله.
محمد 4 مهر 1396
ما آخر متوجه نشدیم آقای شاعری کدام طرف است یک روز علیه و یک روز له دکتر فلاح انشااله خدا عاقبت مازندرانی ها را ختم به خیر کنه
آقای رمدانی لطف کنید تایید و درج کنید!!!!!!!!!!
نا شناس 4 مهر 1396
افای شاعری با منطقه ازاد چه کردی؟چه شد؟حرفت خریدار داره/؟
؟
جانباز 4 مهر 1396
من میخوام ازهمه بزرگوارانیکه هرروزدرسخنرانیهاومصاحبه هاو اظهار نظرات درباره عزل ونصبها!!!خصوسادراین پروسه انتخاب استاندارمازندران.سینه چاک میزنن!!یک سوالی داشته باشم!!وآنهم اینکه بینی وبین الله وراستحسینی!!دغدغهاصلی شان دراین کشمکش مصالح وخیروصلاح استانی هست؟؟یاکه درپس ماجرامعاملات پشتپرده وزدوبندهاوخواسته های شخصی؟؟؟
اگرهدفشون خیروصلاح استان باشدبایدبهمه شان دست مریزادوخداقوت باد گفت!!ولی اگرکه هدفشون انجام عملیات مهندسی درسطح استان که همانا
گماردن نیروهای مدنظرشون درحوزه های انتخابیه شون باشه که درانتخابات آ
تی بعنوان جاده صاف کن وغلام حلقه بگوششون باشد!!امریست بسیارزشت
ومذموم که برخی ازبزرگواران باایجادجو!وهیاهوی رسانه ای میخان بنام مردم و
حمایت ازمطالباتشون اوضاع روبنفع خودتمام کنن!
بایدعرض شودمردم عزیزوبزرگوارمازندران بابصیرت وبینش دقیق همه تحولات
استان روموشکافانه رصدنموده وباتدبیر ووبصیرت انقلابی بموقع اش پاسخ منا
سب شان راخواهندداد!!وباتاسی ازفرمان گهرباررهبرعظیم الشان حضرت امام
خامنه ای درحالت آتش به اختیاربموقع اش اقدام خواهندکرد!!
پس توصیه به همه مسئولانیکه دارای مناصب تاثیرگذارمیباشن اینست که هر چه زودترتکلیف استان رامشخص کنید!!!چرا؟ بخاطراینکه همه مسئولان استان
ازعالی ترین آن که شخص استاندارباشد!!تابخشداران!!ودرسایرادارات هم اوضا
ع مشابه میباشد!!دراین میان تکلیف همین مردمیکه مسئولان میرن پشت آنها سنگرمیگیرن دراین بلاتکلیفی چیه؟؟
پاتوهراداره کلی که میذاری!!اولین حرفشون اینه که حالابذارین ببینیم کی استا
ندارمیشه؟؟ لذامحض رضای خداتمومش کنین!!هربزرگواری روکه میخاین بیارین
فقط زودتر!!!ازطرفی یک نکته روهرگزنبایدفراموش کنیم آن اینکه اولاسوگندیاد
کردیم تاهمه کارهاروبنحواحسن انجام بدیم!!وکوچکتریت تخطی ننمائیم!!
ومهمتراینکه اول خداوندمتعال!!وبعدشم.شهداهمه جاودرهمه حال درکنارمون
حاضروبراعمال مون ناظرن!!!همه مان بایدبترسیم ازاشکهای چشمان فرزندان
عزیزشهدا.که ماوامدارخونهای شهیدان هستیم!!

شمالی 5 مهر 1396
تفکیک واسقلال قوای سه گانه یکی از اصول قانون اساسی است نمایندگان مازندران در مجلس دقت بفرمایند.قوه مجریه وادارات ومدیران ابزار رای نیستند .
علی 5 مهر 1396
جناب آقای شاعری .شما اول مشکلی که برای بهشهر بدلیل سهم خواهی خودت در انتخاب شهردار ایجاد کردی حل کن بعد بفکر استان مازندران باش .ما هرچه می کشیم از دست امثال شما در این استان که فقط بفکر منافع خودشون هستند.
ماهیار 5 مهر 1396
من ایمان دارم یه سمنانی میاد استاندار میشه
همونطور که بعده جان بابایی یه سمنانی اومد بعده فلاح هم میاد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.549 seconds.