.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امر به معروف و نهی از منکر به مطالبه عمومی تبدیل شود
فرمانده انتظامی مازندران تازمانیکه امربه‌معروف و نهی از منکر به گفتمان همگانی در جامعه تبدیل نشود، به نتیجه نخواهیم رسید.

به گزارش شمال نیوز، سردار سیدمحمودمیرفیضی ظهر دوشنبه در همایش سالانه امر به معروف و نهی از منکر در ساری با اشاره به اینکه امربه‌معروف و نهی از منکر به عنوان یک واجب فراموش شده است تاکید کرد: این فریضه باید به مطالبه عمومی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه کاهش فزاینده امنیت اخلاقی در فضای مجازی از جمله چالش‌ها است گفت: همچنین نارسایی‌ها و هنجارهای کارکردی درزمینهٔ دستگاه‌های مسئول از دیگر مشکلات به شمار می‌رود.

سردار میر فیضی خواستار اقدامات پیشدستانه برای مقابله با آسیب‌ها و ساماندهی امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه شد و گفت: باید از قابلیت رسانه‌ای برای پیشبرد امور بهره‌گیری شود.

وی استفاده از ظرفیت روحانیون و ائمه جمعه را برای اجرایی شدن امربه‌معروف و نهی از منکر لازم دانست و گفت: مسئول سازی و اقناع‌سازی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مراکز تصمیم‌گیری امری بسیار مهم است.

سردار میر فیضی توسعه اختیارات قانونی را برای دستگاه‌های مسئول درزمینهٔ امربه‌معروف و نهی از منکر واجب برشمرد و گفت: یکی از راهبردهای توسعه فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر، مسئول سازی و اقناع‌سازی است.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: باید در حوزه امربه‌معروف و نهی از منکر پاسخگو و مسئول باشیم و امربه‌معروف باید به گفتمان همگانی در جامعه تبدیل شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.207 seconds.