.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دفاع مقدس در امتداد نهضت حسینی است
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، دفاع مقدس برآمده و امتداد نهضت حسینی و همانند عاشورا مقدس و ماندگار است.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی ظهر دوشنبه در همایش به مناسبت هفته دفاع مقدس در حسینیه عاشقان ساری، بابیان اینکه دفاع مقدس برآمده و امتداد نهضت حسینی است به امتیازات حوادث عاشورا و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تقدس از ویژگی‌های عاشورا و دفاع مقدس به شمار می‌رود.

وی افزود: دفاع و فی سبیل الله جنگ تحمیلی ایران را به دفاع مقدس تبدیل کرده و ماندگاری از دیگر ویژگی‌های عاشورا است که آن را طلوعی بی‌فروغ کرده است.

وی اثربخشی را از دیگر ویژگی‌های قیام عاشورا دانست و گفت: عاشورا ۱۴۰۰ سال اسلام را حفظ کرده است و این ویژگی اثربخشی در دفاع مقدس نیز وجود دارد.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با اظهار اینکه عاشورا همواره اثربخش و ماندگار است گفت: امروز عاشورا است و باید مقابل ظلم بایستیم و منحصر به یک زمین و یک جمعیت نیست و همه زمین‌ها و روزها باید نقش عاشورا و کربلا را ایفاء کنند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: آن چیزی که عاشورا را ماندگار کرده، دفاع مقدس را نیز مانا و پایدار کرده است و هنرمندان و نویسندگان باید حماسه‌های بزرگ دوران دفاع مقدس را ثبت و ضبط کنند.

وی با عنوان اینکه عاشورا و اربعین هرسال به لطف الهی پررنگ‌تر از سال قبل برگزار می‌شود، افزود: امروز دین ما در انقلاب و عاشورا تجلی یافته است.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اظهار اینکه شهید احیاگر است و شهید حججی‌ها زنده می‌مانند به رمز ماندگاری دفاع مقدس و عاشورا اشاره کرد و گفت: هرچیزی که رنگ الهی داشته باشد، تقدس، اثرگذاری و ماندگاری پیدا می‌کند.

وی از دینداری به عنوان زندگی همراه با آرامش یاد کرد و گفت: اشک ریختن برای امام حسین (ع) لذتبخش است و باید آنچه که می تواند به مارنگ حسینی بخشید را تقویت کند و الهی شدن اولین گام برای حسینی شدن است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.