.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح‌های پسماند در مازندران اجرا می‌شود
رئیس کل دادگستری مازندران با تاکید بر حفظ عرصه‌های طبیعی از طریق مدیریت پسماند، گفت: طرح‌های پسماند در مازندران اجرایی شود.
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری کل مازندران،حجت الاسلام محمد علی تقوی فرد در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال مازندران اظهار داشت: خداوند بزرگ قرآن کریم را جهت بهره‌برداری اعتقادی انسان‌ها به بشریت ارزانی داشته تا با تمسک به این کتاب آسمانی به خداوند نزدیک شویم.

وی افزود: کسانی که می‌خواهند به خداوند بزرگ نزدیک شوند و بدنبال بهره برداری از قرآن هستند باید این کتاب آسمانی را در زندگی خود بکار گیرند.

تقوی فرد با بیان اینکه قانون باید به نحو درست توسط دستگاه‌های اجرایی مربوطه که در این باره مسئولیت دارند اجرایی شود، افزود: نظارت بر دفع زباله برعهده محیط زیست و ساماندهی آن بر عهده شهرداری و فرمانداری ودر نهایت استانداری است که اگر دراین مورد تخلفاتی صورت گرفته یا بگیرد، دستگاه قضایی وارد و اقدام لازم را انجام خواهد داد.

این مقام قضایی با تاکید بر اجرای طرح‌های پسماند در استان، خاطرنشان کرد: ادارت و نهادهایی که در راستای اجرای طرح پسماند فعالیت می‌کنند، باید با هماهنگی و اجرای درست برنامه‌های زمانبندی شده و تعامل سازنده، طرح‌های خود را در موعد معین به درستی اجرا  تا شاهد ناهماهنگی و مشکلات در این حوزه حساس که با سلامت مردم ارتباط دارد نباشیم.

وی با اشاره به اراضی منابع طبیعی در محدوده و ساحلی در استان، گفت: با هماهنگی با ادارات مربوطه باید اراضی منابع طبیعی و ساحلی در زمان مقرردقیقا مشخص شود، تا از ساخت و سازهای بی رویه و غیر قانونی جلوگیری شود./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.