.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک میلیون و 100 هزار مازندرانی تاکنون موفق به دریافت کارت ملی هوشمند شدند
مدیرکل اداره ثبت احوال استان مازندران با اعلام اینکه تاکنون بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در استان به دفاتر پیشخوان خدمات دولت مراجعه داشتند، گفت: حدود یک میلیون و 100 هزار مازندرانی تاکنون موفق به دریافت کارت ملی هوشمند شدند.

به گزارش شمال نیوز، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ثبت احوال این شهرستان ظهر امروز با حضور علی رجبی وندچالی، مسؤولانی استانی و شهری برگزار شد.

از زحمات 9 ماهه مسعود خادم رئیس پیشین اداره ثبت احوال آمل در این مراسم قدردانی شده و مسعود ایزدی رئیس سابق اداره ثبت احوال محمودآباد در آمل مشغول فعالیت شد.

مسعود خادم نیز در آینده نزدیک به عنوان رئیس اداره ثبت احوال محمودآباد منصوب می‌شود.

مدیرکل اداره ثبت احوال استان مازندران در این مراسم ثبت احوال را نهاد مهمی در کشور دانست که ثبت و بررسی چهار واقعه مهم حیاتی همانند زاد و ولد، مرگ، ازدواج و طلاق را در اولویت امور خود دارد.

علی رجبی وندچالی افزود: هم‌اکنون 110 دفتر پیشخوان خدمات دولت مازندران در حوزه ثبت نام کارت ملی هوشمند فعالیت دارند.

وی با اعلام اینکه تاکنون بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در استان به دفاتر پیشخوان خدمات دولت مراجعه داشتند، تصریح کرد: حدود یک میلیون و 100 هزار مازندرانی تاکنون موفق به دریافت کارت ملی هوشمند شدند.

مدیرکل اداره ثبت احوال استان مازندران گفت: کار و تلاش در ثبت احوال بسیار سنگین است و کارکنان این نهاد به ارائه خدمات خالصانه به مردم می‌اندیشند.

رئیس پیشین اداره ثبت احوال آمل در این مراسم با اشاره به فعالیت 9 ماهه در این شهرستان، گفت: اداره ثبت و احوال آمل با ثبت بیش از 50 هزار درخواست و تحویل حدود 35 هزار کارت ملی در این مدت بالاترین عملکرد را در بین شهرهای مازندران دارد.

مسعود خادم گفت: تاکنون در زمینه کارت ملی و تعویض شناسنامه عملکرد حداکثری و بالاتر از حد نرمال در بین شهرهای مازندران را ارائه دادیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.205 seconds.