.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیش از 5 هزار نفر از غرق شدن در دریای مازندران نجات یافتند
رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه در 120 روز گذشته 5 هزار و 49 تن از هموطنان نیز از مرگ حتمی نجات یافتند،گفت: سال گذشته آمار نجات‌یافتگان از غرق‌شدگی 2 هزار و 832 نفر بوده که رشد خوبی داشته است.

به گزارش شمال نیوز،نقی کریمیان امروز  اظهار کرد: ناجیان غریق بیش از ۱۲۰ روز گذشته، در بزرگ‌ترین عملیات امدادی کشور، که در نوع خود بی‌بدیل بوده،نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد کاهش داشته است.

وی بیان کرد: از ابتدای خرداد تا پایان شهریور ماه امسال 62 نفر در دریای مازندران غرق شدند که در سال گذشته این آمار 79 نفر بوده است.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران درباره گروه سنی غرق‌شدگان دریای مازندران، گفت: از این تعداد دو تن در  5 تا 10 سال، 15 تن در 10 تا 20، 23 تن، در 20 تا 30، هفت تن  30 تا 40، 11 تن 40 تا 50 و چهار تن در گروه سنی 50 تا 60 سال بودند.

کریمیان تصریح کرد: همچنین از میان غرق‌شدگان 18 تن از مازندران، 10 تن از مشهد، 9 تن از تهران، سه تن از گلستان، دو تن از اصفهان، دو تن از قم و دو تن خارج از کشور بودند.

وی با اشاره به اینکه سال 72 در یک روز 25 نفر در دریای مازندران غرق شدند، اظهار کرد: با انجام اقدامات در زمینه سامان‌دهی دریا تعداد غریق در دریا کاهش چشمگیری داشت.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با اعلام اینکه آموزش ناجیان غریق از هفته آینده آغاز می‌شود، افزود: نگاه ما این است در این زمینه نیروی انتظامی و جمعیت هلال‌احمر همکاری لازم را داشته باشند تا ناجیان غریق با مواردی از جمله اخلاق‌مداری، روان‌شناسی آشنایی لازم را پیدا کنند.

کریمیان با بیان اینکه همچنین طی این مدت  5 هزار و 49 تن از هموطنان نیز از مرگ حتمی نجات یافتند، اضافه کرد: سال گذشته آمار نجات‌یافتگان از غرق‌شدگی 2 هزار و 832 نفر بوده که رشد خوبی داشته است.

وی در پایان گفت: از نگاه ما حتی یک نفر در دریا غرق شود ولی در این زمینه لازم است مردم همکاری لازم را داشته باشند و به توصیه‌ها و هشدارهای ناجیان غریق توجه کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.