.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وضعیت اقتصادی کشور خجالت‌آور است
عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به لزوم ساماندهی اقتصادی جامعه، گفت: دلسوزان نظام از وضعیت موجود اقتصادی خجالت می‌کشند.

به گزارش شمال نیوز، سید‌علی ادیانی در جمع بسیجیان شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه اغلب جهاد‌های دین اسلام جنبه دفاعی داشت، اظهار کرد: امام حسین(ع) در ابتدا بنای جنگ و در‌گیری نظامی نداشت ولی هنگامی که بین عزت و ذلت باید یکی را انتخاب می‌کرد، عزت را انتخاب کرد و در جنگ تحمیلی هم به کشور ما حمله شد و امام راحل دستور دفاع را صادر کرده است.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) و امام خمینی(ره)، دستور دفاعی صادر کردند و جبهه باطل در سال 61 هجری و نظام استکباری در سال 1359 با فرض ضعف نظام حق به آن حمله کردند، افزود: دشمن هنگامی به ما حمله کرد که ارتش اقتدار نظامی نداشت، مدیران کشور در حال جمع‌کردن وقایع کشور بودند، رئیس‌جمهور وقت به ارائه زمین برای دریافت زمان اعتقاد داشت و در حال حاضر در کنار دشمنان یاوه‌گو قرار دارد و از ابتدای انقلاب تاکنون و تا زمانی که بخواهیم روی پای خودمان بایستیم، دشمن بیکار نیست و برای نفوذ برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن در جنگ تحمیلی، قدرت امام راحل و ملت را محاسبه نکرد، خاطر‌نشان‌ کرد: بسیج فقط جنبه نظامی ندارد و در عرصه‌های مدیریتی، فرهنگی و اقتصادی و حوزه‌های دیگر تلاش می‌کند.

ادیانی، تلاش برای ایجاد بر‌جام 2 و 3 و 4 را کابوسی در مخیله برخی‌ها دانست و بیان کرد: برجام 2 برای محدود‌کردن تجهیزات نظامی و موشک‌های بالستیک بود ولی مقام‌معظم رهبری، ملت، دولت و مجلس شورای اسلامی، اجازه پایین‌آوردن فتیله فعالیت‌های نظامی دفاعی را به کسی نمی‌دهد.

وی در پایان با اشاره به اینکه ملت ما از معیشت و ضعف در ساماندهی اقتصادی رنج می‎برد، گفت: ساماندهی اقتصاد ملی، مسؤولیت بزرگی است و دلسوزان نظام از وضعیت موجود اقتصادی خجالت می‌کشند./بلاغ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.