.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آبستراکسیون در شورای شهر گرگان ؛
جلسه رسمی برای انتخاب شهردار تعطیل شد
شمال نیوز : 4 عضو اقلیت شورای اسلامی شهر گرگان جلسه امروز شورای شهر گرگان که برای بررسی گزینه های شهرداری گرگان بود را با آبستراکسیون به تعطیلی کشاندند.....
جلسه رسمی برای انتخاب شهردار تعطیل شد

شمال نیوز : 4 عضو اقلیت شورای اسلامی شهر گرگان جلسه امروز شورای شهر گرگان که برای بررسی گزینه های شهرداری گرگان بود را با آبستراکسیون به تعطیلی کشاندند. .

به گزارش شمال نیوز ،  نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان در دوره پنجم به دلیل آبستراکسیون برگزار نشد .

4 عضو شورای اسلامی شهر گرگان به نشانه اعتراض به عملکرد اکثریت 5 نفره در برکناری حسین صادقلو و عدم وفای به عهد با مردم گرگان در جلسه امروز حضور نیافتند . ناصر گرزین ، ابراهیم جرجانی ، سعید رحیمی و سید محمد مرتضوی چهار عضو شورا بودند که در جلسه امروز شرکت نکردند.

قرار بود در جلسه امروز 51 گزینه شهرداری گرگان بررسی شوند تا بعد از تنگ تر شدن دایره افراد ثبت نام کننده ، نهایتا یک نفر شهردار گرگان شود .

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان در این رابطه گفت : عدم حضور چهار عضو شورا نهمین جلسه رسمی و علنی را از رسمیت انداخت، این جلسه رای گیری در خصوص داوطلبان تصدی شهرداری گرگان را در دستور کار خود داشت.

حسین ربیعی اضافه کرد : بر اساس توافق انجام شده اعضای شورای شهر در بررسی این موضوع طی جلسات گذشته شورا مقرر شد انتخاب برتر از بین گزینه های پیش رو پس از انتخاب ۱۷ نفر بر اساس رای اعضای شورا، رای گیری نهایی برای انتخاب شهردار در هفته جاری انجام شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان بیان کرد: متاسفانه به دلیل عدم حضور چهار عضو شورا در این جلسه و رسمیت نیافتن آن، رای گیری برای برگزاری جلسات فوق العاده در راستای انتخاب شهردار نیز انجام نشد و این موضوع به تعویق افتاد./ گلستان ما


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.254 seconds.