.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ظرفیت بیش از 21 هزار تنی تولید برنج سفید در شالیکوبی های میاندورود
مدیر جهاد کشاورزی میاندورود از ظرفیت 21 هزار و 300 تن در شالیکوبی‌های مدرن و 600 تن در شالیکوبی‌های سنتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،سیدشبر موسوی امروز  با اشاره به اینکه این شهرستان دارای 10 واحد شالیکوبی مدرن است، اظهار کرد: 2 واحد شالیکوبی در بخش گهرباران و 8 واحد آن در بخش مرکزی مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه دو واحد شالیکوبی سنتی در روستای ولوجا بخش گهرباران نیز در حال فعالیت است، تصریح کرد: ظرفیت تولید برنج در واحدهای مدرن این شهرستان 21  هزار و 300 تن و در شالیکوبی‌های سنتی 600 تن است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود مزایای شالیکوبی‌های مدرن را کاهش ضایعات و در نتیجه افزایش تولید در واحد سطح و به طبع آن افزایش درآمد اقتصاد خانوار روستایی و پیشگیری مهاجرت روستایان به شهرها عنوان کرد و گفت: توسعه صادرات و کاهش ریسک در بخش اقتصادی، ارائه اطلاعات مهم در مورد مواد غذایی برای مصرف کننده و کاهش تقلب در آن، افزایش عمر نگهداری برنج و حق انتخاب کشاورز برای فروش محصول به بازارمصرف، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه‌ها و... از  دیگر مزایای شالیکوبی‌های مدرن است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.