.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جذب3 هزار ورزشکار در کانون بسیج ورزشکاران ساری
مسؤول بسیج ورزشکاران ساری از جذب 3 هزار ورزشکار و نخبه‌های ورزشی در این سازمان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،حسن باقری درباره فعالیت این سازمان در مرکز استان مازندران اظهار کرد: با اقدامات انجام شده در این کانون تاکنون 3 هزار ورزشکار به عضویت کانون بسیج ورزشکاران مرکز استان مازندران درآمدند و روند جذب ورزشکاران و نخبه‌های ورزشی ادامه دارد.

وی با اعلام اینکه ورزشکارانی که به عضویت این کانون درآمده از نخبه ورزشی و ورزشکاران به نام استان و کشور هستند، افزود: به توجه به اقدامات فرهنگی مناسبی که در حال انجام است، محمدرضا برارری، سید جواد اسدی، آرمان عطایی‌مقدم، سیدمحمد ساداتی از ورزشکاران به نام و نخبه استان هستند که به عضویت این کانون درآمدند.

مسؤول کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ساری با بیان اینکه در کنار توجه به مسائل ورزشی در حوزه فرهنگی برنامه‌ها به صورت جدی پیگیری می‌شود، افزود: در هر فصلی برنامه‌های خاص فرهنگی در این کانون پیگیری و اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: کانون بسیج ورزشکاران ساری در 33 دفتر هیأت‌های ورزشی تشکیل شده است، افزود: به پشتوانه این کانون در حال حاضر از 47 هیأت ورزشی شناسنامه‌دار باید فعال باشند که تنها 42 هیأت فعال بوده و در 33 هیأت پایگاه بسیج ورزشکاران مشغول کار است.

باقری در ارتباط با کمک به توجه به مسائل فرهنگی در ایام محرم، از برنامه‌ریزی برای برگزاری دسته روی ویژه ورزشکاران مرکز استان خبر داد و گفت: دسته‌روی ورزشکاران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی پیگیری می‌شود.

وی دیگر اقدامات فرهنگی انجام شده در مرکز استان را برگزاری اردوهای جهادی، راهیان نور و پیگیری یادواره شهدا عنوان کرد و افزود: طرح مروجان اخلاق در کانون بسیج ورزشکاران ساری در حال اجرا است.

مدیر مجموعه صالحین شهرستان ساری، درباره اقدامات انجام شده این مرکز در نقطه مرکزی شهرستان ساری، بیان کرد: در این مجموعه 15 رشته ورزشی در حال آموزش افراد است و تاکنون 300 نفر جذب این باشگاه شدند.

وی اضافه کرد: رشته‌های ورزشی تکواندو، کاراته، ووشو، تیراندازی، دفاع شخصی، نینجتسو، رزم آوران، جودو، کیک بوکس، بوکس، آمادگی جسمانی و علاقه‌مندان به ژیمناستیک می‌توانند بدون محدودیت در این مجموعه پیگیری امورات ورزشی خویش باشند.

باقری از پذیرش افراد عادی در این مجموعه خبر داد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.675 seconds.