.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراف باند سارقان سیم برق به ۱۸۲ فقره سرقت در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان سیم برق و اعتراف سارقان به ۱۸۲ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سردار سید محمود میرفیضی با اشاره به شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان سیم برق در سطح استان، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی مشخص شد، سارقان با استفاده از دو دستگاه خودرو پژو پارس اقدام به سرقت سیم برق به صورت مسلحانه با استفاده از سلاح شکاری و سلاح سرد می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی پس از چند روز کار اطلاعاتی و رد زنی دو سارق سیم برق به نام‌های"ی – م" و "ر – ر" را که دارای سوابق متعدد کیفری بودند، شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودرو پژو پارس نقره ای را که سارقان در زمان سرقت از آن استفاده می‌کردند را به همراه یک عدد قمه کشف و توقیف کردند.

سردار میرفیضی، خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به ۱۸۲ فقره سرقت سیم برق در شهرستان‌های بابل، سیمرغ، بابلسر و قائم شهر و روستاهای حومه شهرستان بابل و فروش آنان به دو مالخر به نام‌های "ص– پ" و "ع– ب" در شهرستان قائم شهر اقرار کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات با دستگیری دو مالخر دریافتند، این افراد اموال مسروقه را به تهران منتقل کردند و به دو نفر به نام‌های "م - ح" و "د- خ" فروخته‌اند که با هماهنگی قضائی این افراد نیز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی از صدور قرار وثیقه ۸۶۰ میلیون تومانی برای متهمان و معرفی آنان به زندان خبر داد.

فرمانده انتظامی استان مازندران از شهروندان و هم استانی‌های عزیز مازندرانی خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.